Morn Morn 150310
Hejhopp i solskenet, kallt men sol, kan våren bli mycket bättre! :D
Blir en lång mattelektion sen hem och rida pollarna! Längtar till sommaren nu med bad och långa uteritter i bikinis :P
Hoppas att alla kommer att få en underbar dag!

Morgon!
Har varit på jobbet i ca 3,5 timme, vill åka hem nu!
Skall hämta datorn efter jobbet, sen är det bara fixa stallet och Kråkmotion kvar.
Behöver ringa veterinären oxå, min katt är så ensam och kärlekskrank på nätterna. Mycket irriterande.
Ha en trevlig dag!

God eftermiddag..
har varit på fladdermus jakt i eftermiddag, en stackare som vaknat för tidigt.. nu är den förpassad till en kartong o blivit serverad kattmat i väntan på experthjälp, det är ju på tok för kallt nattetid att släppa den…
O Denise har varit ute o åkt idag!, all transportträning har legat nere hela den här eländiga vintern..

God eftermiddag!
Hemkommen från jobbet. Ska ta mig ut till stallet, men nu är det ljust så länge så de får komma in senare och senare. Så det är inte jättestressat att fixa klart stallet direkt efter jobbet.
Kikade på film igårkväll. Okej, men inte mer.
Ska fila på en jobbansökan ikväll. Tror att Lina kanske joinar mig där =).
Solen skiner glömde jag säga =)
~Jag tror på ödet~

God kväll
Har haft hand om insläpp och kvällsfodring av pållarna idag, samt ridit ut en sväng med SNörpa. Ingen långrunda, 5 km, mest skritt o lite trav. Meeeesigt tyckte både hon o jag ;)
Tvättat några maskiner schabrak också, och en grimma, men den fick finna sig i att bli badad i handfatet ;)