God morgon 2010-03-17
Är så stressad så det är inte klokt, sjukt mycket i skolan och ska åka till Idre nästa vecka med klassen… men detta vill jag inte, vill hellre vara hemma och rida på mina söta pollar :( men det är obligatoriskt :/ men visst jag skulle jättegärna vilja åka skidor, för det är skojsigt men inte med klassen… :P hehe
Hlet okej väder, men det har snöat lite i natt… vill inte ha mer snö
Ha det bäst!

Så var det onsdag…. och några få tappra snöflingor dalar ner…
Ikväll ska jag hoppa in istället för en kompis i hennes ridgrupp. Jag red i den gruppen för ca 1 år sedan så det ska bli kul.
ciao här åker vi skridskor på gatan där jag bor..
full fart på träningen hos nye tränare Hans Westergren bara äger! och igår gick det såå bra, ambo bjöd härligt på hindren allt såg plättlätt ut. På söndag ordnar nya klubben Kärsgatans rs en pay&jump blir bra uppvärmning inför återstart Lätt A.
Själv håller jag på med Lassie, söt som en karamell men, ej helt lätt. Hon fick hoppa i söndags med Maja och nu har jag insett att det är DET hon gillar. Dressyr är inte lika kul. Hon glömde slänga me skallen o bara malde runt som överlycklig över hindren..

Goddag
Gjorde ett spontanbesök hos en frisör efter jobbet idag. Var till vanliga stället först, men de hade inte tid, och på vägen tillbaka till bilen gick jag förbi ett ställe jag aldrig varit på. Blev jättebra!
Ska ta in pållarna i kväll, så det blir till att åka till stallet lite senare (ganska mycket senare) än vanligt, för det är bara själva intagandet kvar, mockat o fodrat osv ska redan vara klart när jag kommer

God dag!
Här hade det snöat idag. Och ingen sol längre =(
Men den var framme i förmiddags. Genast blir allt lite tristare. Solen gör verkligen underverk!
Jag har huvudvärk fortfarande, den hade inte släppt efter nattens sömn ens. Men är inte lika elak som igår. Så det funkar. Tror att jag skulle behöva gå på massage. Det skulle nog göra susen!
Ikväll blir det nog en film med pojken. Men först ska jag ut och fixa stallet. En matlåda inför morgondagen ska väl också tillverkas.
~Jag tror på ödet~