Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 958 ggr
boono
0

God eftermiddag!

Inte så mycket sol men 9,6 plusgrader har visaren nått upp till idag i alla fall! :P tror att solen har luggit på på mätaren!

Ridit två av pollarna i dag och ledde en..:) Gick suveränt!
Men när jag kom ut i skogen så skönk vi så det blev att ta sig fram i skritt i byn, inte så kul men det går väl ann!

Åker till Idre i morgon på morgonen så kommer inte skriva något på fem dagar, hoppas att ni får de roligt här hemma! :D

Ha det bäst!

Akerberg
0

God kväll, kom nyss hem från Grevagården efter att ha spanat på en massa connemaror =)

Försöker få någon slags ordning på mina bilder så jag kan visa dem sen =)

colleen
0

Go kväll!

Också hemkommen från Grevagården. Vi stannade inte kvar till kritiken, då den var 2½ timmar efter sista connemaran visades.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen tror jag. Det blev för lite sömn inatt.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

Go kväll, Har ridit ut en lång runda i skogen idag, härligt!

stigarna har varit som isgator senaste tiden, men nu var det bara blött…

# 1& 2  Något intressant att rapportera från Grevagården till oss

som inte kom dit….

ambo
0

hemma jag med..plattan i mattan kan jag säga..och i morn bitti ska vi upp tidigt på en pay&jump me nya klubben..halvinspirerad ska erkännas

jodå, jag tog en massa bilder men, det räcker nog me alla som redan är utlagda..

jag var fascinerad av new forestarna som såg ut som typ greyhounds, tunna o ej i min smak. Verkar som den aveln går mot ridponnytypen eller.,.tacka vet jag marorna, de känner man igen Glad

goda bullar serverades på läktarn av lotta..trevlig samvaro igår med god mat på stamstället samt disco hahah, vi höjde medelåldern där kan jag säga

var tvungen dra vid 14-tiden. Kul träffa alla trevliga conne-vänner

colleen
0

Kul att få ett ansikte på namnen också Ambo, det var kul att träffas. Och vi träffas väl snart igen? När det är möte.

~Jag tror på ödet~

Denna kommentar har tagits bort.
ambo
0

Ja colleen kul att ses, och vi träffas annandag påsk Glad