Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 1104 ggr
[AlphLauren]
0

25 mars 2010 morrn morrn!

God morgon!

Jag har varit uppe ca en timme! Fråga mig inte varför för jag kom hem igår eftermiddag från tredagars skidturande på fjället.

Lyckligtvis sov vi i fjällstugor så man kunde hålla humöret uppe trots att skidor INTE är min grej!!

Men jag slog underifrån och förvånade alla sista dagen genom att ligga först och hålla jämna steg med våran klasskamrat som under säsongen fått smeknamnet "älgen". Då kanske ni förstår.

Alla förvånades i alla fall!! Mouhahaha! Orken är det inte fel på, det är balans och teknik som fattas!

Igår när jag kom hem insåg jag att mina stipendiepengar kommit in på kontot!

Estland here I come!! Ska praktisera några veckor i Estland på en stor hästgård som tar emot turister och har försäljningsstall.

Ska bli kul!

Dock hamnade mycket av pengarna på att förskottsbetala massa räkningar inför perioden jag blir borta.

Sedan kunde jag inte låta bli att handla en t-shirt åt mig själv, det första plagget sedan i somras jag köper till mig själv.

Sedan har jag beställt lite jocks till min ponny som jag hämtar när jag kommer hem från estland. Lite riskabelt att beställa men men det är sånna saker man kan sälja lätt om nåt nu skulle hända lillhästen….

Så fort klockan blir lite mer så ska jag åka in till Åre och förhoppningsvis få en klipptid och sedan handla lite :)

Akerberg
0

God Eftermiddag

Solsken och värme har vi haft här idag, hur härligt som helst! Åker förmodligen på en förkylning, har sprungit runt utan jacka för det var så varmt…

Tänkte ägna en stund åt att motionera snabeldraken.

Denna kommentar har tagits bort.
colleen
0

Go eftermiddag!

Ska bege mig ut i stallet strax. Men först ska jag äta något. Känner mig yr, inte kul alls.

Väldans kallt imorse, men sen har det blivit varmare under dagen. Hoppas det fortsätter! För snön är faktiskt på väg bort. Det syns.

Imorgon är det fredag! Jag ska in till stan en sväng. Och på söndag ska jag till göteborg.

~Jag tror på ödet~