God förmiddag 26/3 2010
Goddag
Solen gör sina tappra försök där ute, och det var faktiskt ganska så varmt också!
Senare ska jag ta en lite längre runda ihop med Snörpa tänkte jag, har lite att fixa med innan dess bara.
Goförmiddag. Här är det först stan o greja det ofina håret samt sen ut till lassie. Har en fd ponnydressyrryttarinna stallägarns dotter..som bollplank nu. Hon har haft en ponny som jag igår lustigt nog såg i senaste ridsport, connemarakorsning Favourite Love skimmel ridit på em-nivå. Hon ska rida lite nu ett tag då och då o så ska vi klura på det hela me Lassie. Pålla är bedårande men hon måste ge sig o vilja jobba i dressyren. Söt och envis 
Sen är det allsvenska-premiär på söndag div 1 så det är lite nervöst i lägren..tjejerna laddar värre nu i stallet
det hela går på Rastaborg här breve. Lär bli jätteråddigt de har även lagt in en timmes paus mellan klasserna..heldagsövning huga! Ambo är pigg som en mört iaf hoppas han sköter sig nu då!

#1 Lycka till på söndag!
Här skymtar också lite sol och snön smälter. I morgon förutspår yr regn…
Jag undrar jag om det är snö nog att åka skidor på kvar på söndag…?
Undervisningen i princip avklarad nu. Bara lite rättning av uppgifter senare. Ägnar istället dagarna åt att brottas med byråkrati. Det är inte lätt när man inte vet hur saker och ting fungerar, men folk är förstående som tur är.
Ha en skön fredag på er allihop!

God eftermiddag!
+ 18 grader nu, härligt!! såg årets första tussilago!
Har ägnat dagen åt att hämta hö, nu ska jag försöka hinna med en ridtur också, ska tävla Cheesen om en vecka, premiär för året….

Go kväll!
Har precis hoppat i lite kläder och ska bege mig iväg snart. Imorgon blir det en lugn dag tror jag. Sen på söndag bär det av till göteborg en sväng med min bästa vän.
Trevlig fredagkväll på er allesammans!
~Jag tror på ödet~