Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1257 ggr
monsterpony
0

God förmiddag 27/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er connemaravänner!

Här är det grått och regnigt värre. Det är nog inte mycket kvar av snön snart. Rynkar på näsan Det blir en lugn innedag idag. Reda ut ekonomin och sortera tråkpapper och sådant. En tur till affären behövs nog också och om det slutar regna tar jag en promenad till mina nya hyresvärdar och hämtar nyckeln i kväll. Annars får det bli bussen.

Ha en skön dag på er.

Covergirl
0

Ensam på gården en vecka framåt. Eller ja, Appe, fyra katter och tre hästar finns förstås också här.
Sara gav hästarna frukost imorse innan de åkte till flygplatsen så det var bara för mig och Appe att släppa ut de tre pållehästarna. Peia gick så långsamt att hon nästan stod stilla, hon vet precis hur mkt hon kan driva med stackars Appe :p
Därefter fick Appe mocka till Peppar medan jag mockade åt Peia. Han får lära sig mycket av att leva med mig ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se på skidskytte. Ikväll ska vi till Vildanden och dricka öl tillsammans med Jonas. Happy happy clap clap.

Btw, vi tre åker till Irland 21-25 april Skrattande

Tindra1991
0

God eftermiddag,

Ligger nere för räkning, bihålorna igen. Roligt att arbeta med småbarn nästan jämt. Huvudet känns två stl för litet, och även öronen får hänga med på ett hörn. Skitkul!

Ska sova bort denna helg tror jag!

Kjerulfia1
0

Idag är en sk hästlördag, hämtat hö och stalldonat på under dagen, blev vrålhungrig och åkte hem. Paus i 1½ timme, och snart ut igen för att ta in hästar. I förmiddags hade jag och Helge vår första "närkontakt", dvs möte, med en traktor, och det gick galant. Inga som helst tveksamheter Glad. 

#0 Snyggt kort på Flynn och Karolina!

boono
0

Nu är jag hemma från Idre, det är skönt att vara tillbaka i småland igen! Har saknat min underbara ponny och gissa om hon blev glad att se mig… hon sken upp som en sol!! Det är stunder man kommer att minnas! <3

colleen
0

Go kväll!

Har inte gjort många knop idag. Slappade på morgonen och sen har jag kikat på när ett par kompisar jobbat med sin båt som de köpt. Renoveringsobjekt. Var snäll och åkte in till staden och handlade lite grejer åt dem också, skönt att få sätta sig i bilen och dra på värmen, för ute är det ganska ruggigt.

Nu ska jag fixa nåt att äta, får nog bli makaroner och köttbullar tror jag =).

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

#3 Tack! Det är lite för suddigt för att jag ska var helt nöjd, men det är taget på långt håll, så det var inte mycket att göra åt.