God Morgon 2010-03-29
Grått och trist ute, regn i luften. Trotsade slasket med vårskor förra veckan, men ångrade mig bittert när jag gick runt med dyngsura skor. Idag får det bli gummistövlar eller något annat tåligt. Lika bra det föressten, gården på förskolan är ganska lerig och dan.
Hoppas alla får en bra måndag!
Godmorgon, grått och trist som sagt. Hoppas på lite finare väder till påsk.
Gårdagen slutade tragiskt. En utav inackorderingarna i stallet fick sitt ben avsparkat i stohagen, Hon hade fruktansvärt ont och fick avlivas akut på gården. De flesta kan säkert föreställa sig hur gårdsplanen ser ut nu efter en bultning med allt slask och alla vattenpölar. Något som upprör både hästarna och oss människor.
Jag lider nått fruktansvärt med familjen.
Nu hoppas jag bara på en bättre dag än igår.
Godmorgon!
En rätt seg morgon med mulet väder :/
Skulle tränat med ponnyn idag men kanske inte blir så för jag hinner inte hem i tid :(
Ska på klinik för Marika Martinsson ikväll också, det kommer bli nice! :D
Ha de bäst!

God morgon…. regn o blåst här…
Tittar in här ett tag i väntan på hovslagaren som aldrig behagar komma vid bestämd tid, puuh!
ville inte släppa ut pållarna i det här vädret innan, annars brukar jag hinna göra ordning stallet i min väntan..
Ha en bra dag alla!
God förmiddag.
Hade riktigt svårt o släpa mig ur sängen i morse.. Men nu är jag uppe. Har ringt några samtal samt varit ute på promenad med mamma och hunden! Friskt såhär på morgonen. Försöker snöra ihop dagens "måsten" och fixa inför min utflykt till Skåne på torsdag ! Ibland är det bra med kontakter, jag har plats i en Coca Cola lastbil till Skåne ! GRATIS ÄR GOTT 

God eftermiddag på er!
Här är det lugnt värre. Det är som att vara på jobbet i Sverige i juli. Alla norrmän har dragit till fjälls på påskeferie så jobbet är folktomt och bussarna kör enligt lördagstrafiken…
Även jag har unnat mig lite halvledigt på morgonen och ridit lektion. Kul kul kul för hästabstinensen var svår efter två och en halv månad. Lite nervöst innan hur jag skulle klara hästnorskan men det gick utan problem. Två connemaror ska det finnas på ridskolan, men de var ute, så de såg jag inte av när jag var där. Men det blir nog fler lektioner. Fast det var dyrt! 

Goddag. Det som göms i snö kommer upp i tö… idag hittade jag två benreflexer vi tappat i vinter =) men tyvärr är senskyddet som är tappat vid samma tillfälle fortfarande borta, troligen ligger det djupare, bara att vänta lite till mao!
Det har regnat på oss idag… från klarblå himmel med solsken. Skumt! Var lite moln, men de var långt bort, o det blåste inte speciellt mycket heller.
Lämnat in min kompaktkamera idag, den är sönder igen! Blir så trött… den låter skumt och fokuserar inte. Det är 3 månader sen hela objektivet byttes ut på den…