Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 1130 ggr
boono
0

God morgon 2010-03-30

Känns som att sommaren är på väg :D

Solen skiner, luften är klar och härlig… dock lite kallt men bättre det än att det regnar!

Tränade dressyr med Sheila i går och det gick smarrigt bra, sen var det klinik hos Marika Martinsson och man kan ju säga att det var väldigt inspirerande att kolla på henne när hon red Salomon :)

Ha en bra dag!

Covergirl
0

Frukostfodring och utsläpp samtidigt som solen gick upp över nejderna. Precis under nollan men det kändes inte alls kallt. (Eller jo, Appe frös om händerna men så går det när man inte har vantar.)
Hästarna fick äta sitt frukosthö ute så de var säkert nöjda. Mockning och allt sånt är klart :)

Ska snart hoppa in i duschen. Ska idag till frissan och göra ännu en färgning av håret, den tredje sen i torsdags. Därefter hem och antingen sova eller lösa melodikrysset och diska. Laga mat till dagens matlådor ska jag iaf göra, spaghetti i gräddig sås med timjan och bacon.
Lunchfodrar sen hö ute i hagen innan jag vid 14.20 åker till jobbet. Idag vankas det jobb 15-23.40, ett vanligt kvällspass alltså :)

[AlphLauren]
0

Jag är sjuuuk… buhuuu!!

Men jag måste in till åre idag och handla och sedan ska jag jaga fatt i spånbalar och en hovslagare. Om en vecka drar jag till Estland och blir borta en månad! Så känns som om det behöver fixas sånt här nu hehe… ute i sista minuten, typiskt mig!

Sedan funderar jag på om jag ska skriva om Zinzanos historia… Men hur sjutton summerar man 9 år tillsammans? Och allt började egentligen 4 år innan det också… suck…

liljegren
0

Jag sitter och ska plugga, går inte så bra.. Började istället skriva lite om Roran så jag har nu övergått till att sitta i min egna lilla värld av gamla minnen.

Senare idag måste jag ta tag i pluggandet, ska fixa iordning stallet och bege mig in till Norrtälje för att möta grabben min och hans hund som numera är riktigt hemsk (8 månader)

AnnaB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag,

sol o härligt, började morgonen med ett ridpass innan det nu är dags att ta itu med jobb.

Var på kurs igår o gjorde blomsterarrangemang, jättekul, man kanske skulle blivit florist el. nåt istället!

colleen
0

God eftermiddag!

Solen börjar försvinna nu =(
Jag som tänkt hinna mysa i solen med hästarna. Ska väl hinna med lite i alla fall, även om inte solen är framme.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

God kväll

Tre omgångar jobb idag, utspridda några timmar här och där under hela dagen, men nu är jag klar för idag hoppas jag

Varmt ute, 10 grader, iallafall förut, hääärligt!

Korinta
0

fuskit med solsken som flera verkar ha, här har det regnat idag Skrikandes

har varit i skolan o haft matteprov tror det gick ganska bra