God Påskdagsmorgon 2010
ja här sitter man med kaffet DN och datorn på..när man kunde sova! har svårt sova längre än till sådär halv nio, har alltid varit så..
Idag ska vi ha både insläpp & kväll i stallet Asknäs. Man hjälps åt där helger samt stallvärdarna bortresta. Ett ljuvligt snällt o trivsamt stall.
I morrn bär det av till sydliga trakter för styrelsemöte! premiär för mej..
Dessa hästar vad man bryr sig!!

God förmiddag =)
Ska strax till affären, missade att handla hälften igår känns det som… Händer inte mycket idag annars, iaf inte vet jag vet, men det kan ju dyka upp saker när man minst anar det!
Skulle vilja åka o pyssla lite med Snörpa, men hon uppskattar inte att bli borstad just nu (ingen borste duger, bara svettskapan med piggar på ena sidan) och så har jag redan varit där två dagar, och stallet ligger 3 meter från stallägarens föräldrars hus, så man vill ju inte springa där för ofta… Inte för att jag besvärar dem på något vis, men ändå! Får ta det imorgon =)
Glad påskdag på er!

God påskdag..
här blev det då ingen skön ridtur idag, regnar snöar o blåser om vartannat. Tänker hålla mig inomhus tror jag o pållarna får gå in tidigt…… Var blev våren av?

God dag!
Här är det lite halvmulet, men solen försöker ta sig igenom. Jag ska äta något och sen gå ut och fixa stallet och sen rida Loppan och träna med Lillaman.
Borde städa lite och kolla över vad jag ska packa tills nästa vecka. Då bär det av till Lanzarote på fredagen =).
Imorgon ska jag till Hagalyckan på styrelsemöte för SCS, det ska bli intressant.
(Nu är det vår…)
~Jag tror på ödet~
En skimmel i en lerhage, det kan inte bli värre… xD Men min älskade häst är såå söt ändå även om hon vill spela skäck!
Två härliga ridturer idag (en var dock lite flängig) hehe
Snart blir det att åka och kolla på en träning där jag ska skriva om tränarens ledarstil till ett arbete i skolan (ABSOLUT det jag vill göra på lovet :/) hmmm
Ha de gött! :)

God kväll
Idag har jag jobbat, 10 timmarspass, helt ok med tanke på att det är storhelg ;) Dock var det INTE helt okey att jag jobbade med den kollegan jag gjorde, hon testade verkligen mitt tålamod…

Lååång sovmorgon, underbart! Sen inte gjort mycket annat än fixat lite i stallet, ätit toast, sett på TV och nu på kvällen gjort färsbiffar med vitlöksfärskost i. Smakade finfint till potatis och chilibearnaise :)
Vi har sovit lite i soffan också, efter att vi sett klart GP-hoppningen från Paris.
En ljuvlig ledig dag trots lite trist väder. Vi slapp iaf regnet när vi var i stallet. Appe såg tydligen snöblandat regn när han var ute och rökte i förmiddags, flingor i femkronestorlek. Jag har dock enbart hört vanligt regn på kvällen men jag får tro honom. Själv låg jag och sov :p
Nu ska vi gå upp och lägga oss. Planerar att se ett avsnitt av Big Bang Theory och sen sova. Skön dag helt enkelt 
#5 Mycket härlig bild, ungefär som jag hade tänkt mig :P hehe