Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1236 ggr
monsterpony
0

God morgon 6/4 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla connemaravänner!

Då var man tillbaka i saltgruvan då… Solen skiner fortfarande och jag hade en frisk och skön halvtimmes promenad till jobbet. Vi får se vad man kan hitta på idag. Det står en del på göra-listan…

Ha det!

Covergirl
0

Appes alarm gick igång vid 5.30. Mitt alarm gick inte igång riktigt så tidigt utan jag fick sova ända till 7. Wuhuu, typ ;)
Lite grinig när min foundation tog slut och jag inte hade någon ny med mig. Ännu grinigare när jag kom typ en minut försent till bussen. Maxgrinig när bussen för första gången ever gick i tid, den brukar alltid vara minst tre minuter försenad. Jag fick vänta en kvart på nästa buss och fick sen jäkta för att hinna i tid. Hann precis men då var jag varm och svettig och äcklig och inte alldeles nöjd.

Har rättsfallsseminarium nu, tämligen trist. (Ja, min utbildning är typ alltid trist.)
Slutar vid 11, ska då promenera till gymmet och få kroppen lite tränad. Har sen föreläsning 14-16. Därefter hem till Appe och hämta honom och bilen. Förbi Hemköp på vägen hem. Stallet. Laga mat. Lugn kväll. Sova tidigt.
Det är iaf planen :)

boono
0

Godmiddag!

Ridit runt på mammas buspigga halvblod… det glädje mig att få longera min underbara Sheila efter det! :D

Är sjuk, så får se hur det går med träningen av Nepal idag, får väl hälla i mig lite mer hostmedicin, ta ett par alvedon och en ipren så ska det väl gå bra :P

Ha en skön dag!

Akerberg
0

Goddag

Idag har solen hittat fram igen! Härligt, sånt gillar vi!

Ska fota och lägga ut lite grejer på tradera, om ingen här är intresserad av ett set senskydd + kotskydd storlek M (små!) eller ett träns med tre nosgrimmor i storlek full?

Sassenach
0

Eftermiddag!

Solen skiner och jag är inlåst på jobbet ca en timme till.

Skall lämna tillbaka lite böcker på biblioteket innan jag rullar hem och fixar stallet. Sen blir det Kråkmotion, hoppas det går vägen.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Covergirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här kommer då den första bilden på mig och Appe som ett par. Vi är numera officiella, med alla problem det kommer innebära framöver.

Anyway, vi ser ju glada ut iaf ;)