Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 641 ggr
Sassenach
0

God Morgon! 2010-04-07

Morgon!

Just nu är det molnigt över Norrtälje, se om det lättar upp fram på dagen.

Det verkar som om det blir Gruppreklam hela dagen idag, boooooring… Bilen skall servas idag hoppas det inte kommer att kosta multum.

Efter jobbet är planen att jag skall hem och mocka för att sedan rida en sväng. Det lär bli en del skogsturer framöver, då ridbanan inte har världens roligaste underlag (iskaka med snö).

Ha en trevlig dag!

Tindra1991
0

Morrn,

Sitter hemma idag igen, hostar som en besatt halva nätterna och vaknar lika pigg som en gnu. Egentligen vill jag inte blir frisk förrän praktikperioden är slut, för har jag redan ett förkylningsvirus i kroppen så får jag ju inget nytt. Men denna härliga hostföljetong börjar blir tröttsam.

Blir plugg idag istället, och kanske lite solande som just solen vill visa sig.

colleen
0

Go förmiddag!

Här är det mulet idag, men solen försöker ta sig igenom i alla fall. Jag roar mig med att tvätta för det hann jag inte med i helgen. Så nu är jag lite halvstressad då jag måste packa klart allting imorgon. För på fredag bär det av till Landvetter och sen lyfter planet mot Lanzarote! Ska bli jätteskönt med lite semester. Men som sagt, det ska packas innan och fixas iordning lite annat. Så imorgon blir en väldigt stressig dag.

Måste börja tidigare idag också, då jag har ett par saker att fixa på jobbet innan jag tar över vid maskinen. Suck och pust.

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

God eftermiddag!

Nu är det slut på det fina vårvädret. Mulet och tråkigt just nu, men inget regn. Det får gärna hålla sig borta ett tag till. Typ tills i kväll. Cykla hem uppför alla backarna är pestigt nog som det är även utan regn. Skrikandes

AnnaB
0

God eftermiddag,

sol o riktigt härligt väder idag, har nog haft överskottsenergi i dag, har både ridit promenerat med Denise

o vår rensat i trädgården! Det är så skönt så man vill ju nite gå in…

Akerberg
0

Goddag

Kommer precis från stallet. Idag var det dags att rycka alla brodd… 16 stycken, och alla 16 satt som berget! De två första fick iaf ägarens pappa loss, sen tog jag 13 stycken, men den sista uslingen fick ägaren bli lite arg på för att den skulle släppa =P  Red ut och klättrade lite idag, hon behöver stärka överlinjen, väääldigt tunn upptill efter vinterns skritt på långa tyglar på platt underlag =( Men vi kämpar vidare, tyvärr är det ju svårt att muskla en lite äldre häst, tar tiiid!

Ganska trevligt väder ute, +12 grader och lite sol! Fast jag hade vintermundering ändå (lite varmt var det allt, men inte genomsvettigt alls!) =P Har måndagens ridtur i färskt minne, var modell fiskpinne när jag kravlade mig av hästen då =(

Covergirl
0

Trött idag. Gick upp vid 6. Jobbade 7-15.30. Trodde sen att jag skulle få åka hem men inte då. Var tvungen att åka in till skolan och göra klart grejer inför morgondagens rättegångar. Kom hem vid 18-tiden. Fixade stallet, packade gymväska och åkte sen till Appe. Snart dags att beställa pizza, gott! Sen ska jag orka läsa tretusen sidor inför imorgon och sen äntligen soooova.

liljegren
0

God kväll!

Plugg, plugg och åter igen plugg. Något positivt idag var dock mockningen som tog 5 minuter idag då jag övergått till enbart spån och inte längre halm, varför gjorde jag inte detta tidigare?

Nu, åter till pluggandet.