Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 648 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2010-04-08

Morgon!

Sitter på jobbet med en begynnande huvudvärk i ett grått Norrtälje. Har 10 timmar kvar innan jag får gå hem.

Bilen är kvar på verkstaden, så det blev en lånebil igår. Den får de inte tillbaka förän min bil är klar. Tydligen hade varit tvugna att ta till en svets för att få loss de delar på bromsarna de skulle byta. Låter väldigt dyrt…

Kråkan och jag galopperade för första gången igår, det var VÄLDIGT oplanerat. Men om jag tänkt efter före så hade jag insett att det skulle vara ett troligt senario av att travhoppa en vattenpöl i medlut och på väg hemåt. Tror nog att Kråkan blev lika förvånad som jag, men jag tyckte att han var väldigt balanserad i sin galopp.

Ikväll ska det inte bli galopp, men dock en liten tur i skogen.

Ha en bra dag!

monsterpony
0

God eftermiddag!

Här är det dimmigt och regnigt och allmänt bläigt väder. Jobbet känns lagom spännande också, men jag kanske kan komma igång och bli lite mer produktiv snart hoppas jag.

Ha det!

boono
0

Hejhopp!

Vart förkyld med feber ett tag nu, vill inte ha det på lovet :/ men jag har ändå ägnat mig åt att hålla igång hästarna och på lördag så blir det tävling… hehe

Idag har jag och en kompis kört en liten shettlandsponny (ursäkta stavningen) :P det var väldigt nice men den rackaren ville inte riktigt dra vagnen framåt…

Ha en bra kväll! :D

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag

Massa jobb idag, fast i två omgångar, där i mellan har jag hunnit laga mat två gånger och motionerat snabeldraken en runda.

Ute regnar det till och från o är ganska trist =( Imorgon hoppas jag det blir bättre!