Godmiddag! 11/4-2010
Hoppas att de som har haft lov nu v.14 har haft det skönt, det har jag i alla fall… men det har blivit en hel del plugg och det är ju inget som man vill hålla på med på ett lov :/
Ska bli en promenad med ett par vänner idag och en runda i skogen på min lilla Sheila :D
Ha det skönt i solen!
Här kommer hälsningar från Vårvarma Estland! Befinner mig på en hästgård och blir här ett par veckor till :)

Fint väder idag. Lugn dag, mkt slappande i TV-soffan. Därefter premiärtur på hästryggen för Appes del. Friesern Max fick äran att vara premiärhäst :)
Skritt gick alldeles utmärkt, traven lite vingligare men det lär han sig snart. Han ska definitivt rida fler gånger säger han. Han vill bli så duktig att han kan rida fort
Nu kvällsmat, hemmagjorda potatisklyftor och lövbiff fylld med vitlökssalami, lök och ost. Lite TV till det och sen sova rätt skapligt. Skol- och jobbvecka på väg :)

God kväll!
Idag har jag tränat lite lydnad med en störig unghund, dock gick det rätt bra till sist.
Igår var jag och hälsade på min favorithingst, Chansen. Snällare hingst får man allt leta efter!

God kväll, dags att sova nu känner jag!
Varit i stugan i helgen, och bara tagit det lugnt =) Idag har det varit jättefint väder, satt en timme ute i solen o läste, varmt o skönt