Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 978 ggr
boono
0

God morgon 12 april 2010

Mycket solig men kall morgon, längtar till en dressyrträning på utebanan i eftermiddag!

Man längtar mer och mer till sommarlovet, dock är det inga fler lov nu innan så det är lite surt, men alla tävlingar som jag kommer ha på helgerna kommer väga upp allt!

Ha en bra och härlig dag! :D

liljegren
0

God morgon!

Jag har precis sett färdigt på P.S I love you som gick på tv1000.. den ska jag absolut INTE se igen.

Nu ska jag göra färdigt i stallet och sen pratades det om en resa till ikea…

Covergirl
0

Gick upp vid 8.30 imorse. Åkte till skolan, hade praktikfall 10-12. Förstod långtifrån allt men det överraskar mig inte ;)
Därefter passade jag och Malin på att gymma, vi har inte gymmat tillsammans mer än typ två gånger den här terminen. Dumma skola som satt oss i olika grupper! Skrikandes

Åkte hemåt i strålande solsken. Löste melodikrysset. Fixade stallet. Och nu, ptja, inte mkt. Ska diska, laga mat till morgondagens matlådor samt duscha innan jag vid 23.20 åker mot jobbet för att hämta Appe.
Lite drygt att behöva hålla mig vaken tills dess men bara att gilla läget tror jag :)

Akerberg
0

God kväll

Busat i skogen med Snörpa idag, hon har varit lite deppig pga trista ridvägar (skritt…) och pälsfällning, så idag har vi travat o galopperat o skuttat lite småpinnar för att få lite fart under hovarna igen. Det hjälpte =) Nu är hon den glada hästen jag känner. Inga längre sträckor i högre hastigheter, men det gör ju inget för då blir det ju lite dressyr iblandat också, det kan vi behöva båda två lite oftare än vi utsätter oss för det ;P