Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 983 ggr
Covergirl
0

God morgon 15 april -10

Kanonväder ute. Solen strålar och det var riktigt varmt. Dock behöver det inte bli varmare än såhär, då blir jag för gnällig.
Har fixat klart stallet. Under tiden fixade Appe matlådor till dagens jobb, penne med kräftor. Luktar underbart!

Ska snart till centrum, lämna Appe till bussen in till Lund och själv handla mat. Därefter duscha och sen åka till jobbet, ställa bilen där och ta bussen in till stan. Föreläsning 12-14 och sen tillbaka till jobbet, 15-23.40 som vanligt. En fullspäckad dag alltså.

[yatzy69]
0

Här är underbart soligt o varmt ute, skönt.

Ska iväg med pållen på sadelprovning idag, det ska bli spännande. Och förmodligen alldeles för dyrt Rynkar på näsan

boono
0

Instämmer med #0 att det är hur gött väder som hellst, men mig gör det inget om det blir varmare! :) Dock lite jobbigt att sitta och träna på ridbanan i 15 grader sol… svettigt :P hehe

Red o fixade stallet i morse, nu ska lektionen börja så måste nog sluta skriva nu :p

Ha de bäst! :D

Akerberg
0

Halloj

Är det någon här som åkt vägen mellan Mullsjö och Dalum? Letar efter bästa vägen att åka till tävlingen på lördag… Man sparar 2 mil den vägen, men frågan är hur lämpilg den är med häst på släp (liten o slingrig?)

Ska ta tag i lite uppdateringar av div hemsidor också, och boka om besiktningen på bilen, .07.20 har vi fått tid, det är lite för tidigt för min smak =P

AnnaB
0

god eftermiddag!

strålande sol har ridit idag o Nh tränat Denise,fick lite extra träning idag, då jag var vid vägen osopbilen kom samtidigt, var tvungen att växla några ord med killen som kör så Denise fick snällt följa med fram till den brummande bilen…… hon är så duktig sååååå………