God Morgon 19/4-2010
Idag skiner solen och min shettis fyller hela 5 år, så det lär bli lite extra pyssel och lite extra godis. Hovslagaren kommer även idag och det tycker hon om, pedikyr är ju aldrig fel ;)
Hörde även att de öppnat arlanda, dock åt "fel" håll då mamma och pappa är söder ut.. suck…
Hoppas ni andra får en fin dag!

Jobbat 7-15.30, högst normal dag. Köpte kattmat på vägen hem. Ska ut till stallet alldeles strax. Flytta över sommardäcken till bilen också, till bagaget alltså. Ska till Hjulhuset i Staffanstorp imorgon och dels köpa nya däck till fälgarna, dels få dem ditmonterade. Praktiskt! :)
I övrigt innehåller kvällen matlagande, potatis, köttbullar och lingonsås, TV, diskande, duschande och helst också sova tidigt.
#0 Grattis till din shettis! :D
Idag har jag bara ridit två av pollarna en liten liten stund, provat balklänningar och det kommer bli antingen en rosa eller en grön :P
Ha de bäst!

God kväll
Skrittat ut en vända med Snörpa idag, 1 timme och ca 6 km. Piggelin tant även idag =) Härligt! Ska strax anmäla mig till Hökensåsritten 8/5 (ni som bor i närheten, passa på att vara med! 18 km klarar ALLA)
Kikar runt lite efter ett träns på Tradera. Hennes gick ju sönder innan start i lördags =( (Någon som har ett svart träns i storlek cob i trevlig läderkvalité och bra pris?)
Tänkte ägna kvällen åt SCS hingstlista..