Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: hingstar
Läst 3156 ggr
RC70
0

Pommac RC 44

Någon som vet om han är i livet ?

Zacke
0

Skulle också vilja veta, Han är morfar till min kille.Glad

RC71
0

Tror jag inte han är, men kan ha fel..

RC70
0

han är då typ 29 år gammal va

colleen
0

Jag har för mig att det var någon som skrev att han är död när jag ställde samma fråga på bukefalos.

Frågade även om Myrens Wilbur men fick inget svar om honom.

~Jag tror på ödet~

Tittut
0

Har inte Mrs M koll på om de lever? Inga pass gjorda?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

Han finns inte kvar på hingstlistan och jag tror han dog för ett par år sedan.

Maria-Kavat
0

#6 Stämmer att han inte lever! Han stod här nere i dessa trakter, tror de tog bort honom på ålderns höst om jag minns rätt.

Akerberg
0

#7 Du minns inte vilket år?

Maria-Kavat
0

Där jag red för ett bra tag sedan hade en tjej Pommac som far till sin valack(andra hälften; travare) och de som ägde Pommac, deras dotter tränade denna valack i hoppning….så vi pratde om Pommac ibland, men jag är väldigt osäker på vilket år de tog bort honom. Skulle tro 2004 el 2005,men är inte helt säker!

MrsM
0

Lugn Akerberg. Pommac är utrapporterad död. När jag kommer hem ska du få veta vilket år. Glad

Akerberg
0

#10 Kanon =) Måste ju hålla sidan uppdaterad Oskyldig

MrsM
0

Pommac avlivades i december 2003 enl ägarens rapport, 24 år gammal.

Betr Pommac så är det nog preskriberat vid det här laget att hans mor Krysolit av misstag betäcktes med Viggen istället för Nice-n-Easy, och det blev Pommac… Krysolit hade varit hos Nisse flera år i rad och vi hade uppfattat det som att ägaren nu ville pröva den nya isabellhingsten istället. Men det var fel visade det sig när stoet avhämtadesFörvånadGenerad. Vi ursäktade oss med att vi nog trodde kombinationen skulle passa… Skrattande.

RC70
0

#12 haha ! Där ser man ! Men det blev väl ett lyckat resultat ! ;)

MrsM
0

#13 Uppfödaren har aldrig klagatGlad.

RC70
0

#14 eller hur ! :)

elinlinnea
0

han avlivades 2003 samma år som min ponny som är efter honom föddes. han hade blivit aggressiv och gick till attack mot människor och de andra hästarna så de valde att ta bort honom.

elinlinnea
0

ingen som har en bild eller något av honom? :D

AnnaB
0

-Jag har bild av honom, men den är förstor att lägga här, meila mig din mailadress kan jag skicka över den..

colleen
0

#18 Kan du inte minska den så alla får se?

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

#19 den är skannad in så jag vet inte om det går….. får pröva..

colleen
0

#20 i ett bildprogram borde det gå tror jag. Pommac var ju morfar till min Cirion jag hade.

~Jag tror på ödet~