Goddag 26/4 2010
Snart är april slut, helt sjukt! Inte längesen det var nyår känns det som!
Stoppar lite mellanmål i magen innan jag ska iväg till stallet och rida ut en sväng. Planerar lite längre runda idag
Godeftermiddag! :D
En hetsig dag som har bestått av matte B lektion (fick VG på mitt förra prov, trodde dock att det skulle blivit IG men tur hade jag nog) xD
Lämnat CV på 10 ställen så nu är det bara att hålla tummarna, fick gå från Taberg till Norrahammar och det är ingen liten bit… dum som man är hade man på morgonen tagit på sig HÖGklackat och det var nog inte det bästa att promenera i :/ så nu har jag rätt mycket skoskav :P hehe… men då har man ju lärt sig det! :)
Ska snart ut och rida två av pollarna, det blir till att rida en på banan och en i skogen. Tränade ju Sheila i går för Ingrid och det gick galant!!!!!, så det blir lite mulleridning idag…
Ha en go kväll! :D
PS: Är eventuellt kär, så det blir många glada gubbar (:D) överallt, hehe (dock lite oviktigt vetande men det kan ju lysa upp någons dag) :)

Vi gick och la oss någon gång framåt 3.30. Sen vaknade jag vid 9.20 och gick på toa. Hade precis gått upp och lagt mig igen när en av katterna satt utanför dörren och jamade om att få komma in. Gick nerför trappan igen och släppte in henne. Kravlade uppför trappan och la mig för att två minuter senare få gå upp då grannen kom och knackade på.
Yngsta sonen, ca åtta månader, och mamman var på sjukhuset eftersom sonen kräkts väldigt mkt och redan från början är pyttig. Äldsta sonen, drygt två år, var hemma från dagis med öroninflammation. Mannen i huset skulle alltså själva fixa allt på gården. Han är inte jättevan vid hästar så han bad mig om hjälp att ta ut dem.
Efter att ha släppt ut de tre hästarna i solskenet gick jag in igen. Appe var dock uppstigen så vi tyckte inte att det var lönt att lägga oss igen. Gick därför ut till stallet igen och fixade klart allt där.
Dusch och sen till stan. Jag har haft rättsfallsseminiarium 13-16 och Appe är på jobbet.
Nu ska jag åka hem till Dalby, handla mat på Hemköp och sen fixa hemma. Behöver packa upp, tvätta och diska. Definitivt äta något också för jag är ruskigt hungrig!

God kväll!
Full fart idag. Möten och nytt folk. Helt okej väder så jag kom ut på en joggingrunda också, men rätt blåsigt var det så den blev inte så lång. Men bättre än ingenting.