Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 580 ggr
boono
0

God morgon 28 april 2010

Lite dugg idag var det allt i Gränna… men sak samma eftersom det är roligt att träffa Clara! :)

Vi satt uppe till tolv med läxorna och sen pratade vi till halv två och vi gick upp vid kvart i sex, så lite sömn blev det i alla fall :P

idag blir det till att jobba gärnet i skolan, sen hem och rida några hästar och strax därpå åka in till stan för att kolla på en kompis konsert!

Ha en go dag! :D

Covergirl
0

Trött trött trött! Men det är inte mkt att be för. Ut till stallet nu. Sen skola 12-14 och därefter jobb 15-23.40. Imorgon får jag iaf sovmorgon, underbart!

colleen
0

Hejs svejs!

Jättetrött är jag. Sängen är lockande… Kanske en liten stund bara? En powernap sas? Det droppade några regnstänk på bilen när jag åkte hem och sen när jag klev ur. Hmm. Kikade på Jannes juver och det fylls på lite sakta. Inte dags än i alla fall. Beräknad till nästa lördag är hon i alla fall.

Två jobbardagar kvar, sen är det helg!

~Jag tror på ödet~

liljegren
0

God k

liljegren
0

Dumma dator!!

Hur som good kväll!

Idag har jag lärt mig att göra omläggning vid(?) piccline och cvk. Helt ok men lite tradigt.

Fick även svar från hundens besök på Ultuna igårkväll, det blir ett nytt besök på tisdag för att checka hjärtat, så nu håller vi tummarna!

Akerberg
0

God kväll

Massa jobb idag, stress stress. När jag var klar med de två första omgångarna blev det en sväng till stallet, hann bara mata hästarna och sen var jag tvungen att åka hem igen för att jobba lite till. Får åka upp och rida imorgon istället