God Morgon 2010-04-29
Morgon!
Har väckarklocks problem, vaknade kvart i fyra nu på morgonen och hade stängt av den i sömnen. Den får bo på golvet ett tag nu tror jag.
Det regnar i Roslagen, ska jobba 11 timmar och är trött = det blir nog inte en av mina bättre dagar.
Skall passa på att deklarera ikväll, så det blir gjort någongång.
Hoppas ni har det trevligare idag!

god dag!
Det regnar inte längre i roslagen, men mulet är det!
Jag kom hem vid 5-tiden imorse, släppte ut hästarna och kröp tillbaks ner i sängen igen, skönt att få sova länge på morgonen, det var ett tag sen nu.. tycker det kan bli sommar nu så pållarna kan gå ute dygnet om istället…
Idag är det psykiatriplugg som gäller, vilket jag är mer än nöjd med då det är något jag är riktigt intresserad av.
Godeftermiddag!
Idag blev det att stiga upp TIDIGT och rida alla pollarna, sen fara till skolan för att göra nationellt prov i engelska (gick väl inte överdrivet dåligt bara att pappret blev rätt kladdigt då jag kom på att jag skulle lägga till lite text i sista sekunden) :P
Sen åkte jag hem och har till och med pallrat mig runt en liten springrunda med en kompis, slutade dock att vi satt i en korsning o pratade i 30 minuter xD
Så nu blir det att ta tag i läxorna, skulle egentligen ha åkt på dressyrmöte i klubben men behöver lämna in lite uppgifter i skolan (man vill ju inte få allt i sista minuten sen)…
Ha en fortsatt trevligt kväll! :D
Lilla Sheila fick vara med på kort idag också! <3 (bilden är ifrån den senaste tävlingen i Tenhult)

God kväll. Känns konstigt att skriva kväll när solen strålar ute
Termometern visar hela 19 grader!
Har varit en sväng hos Snörpa idag, hann inte rida igår så jag åkte upp idag också =) Pigg o glad häst som själv trädde på sig tränset och släpade ut mig ur stallet ;) Sen var det det långa benet som gick före mot skogen! Härligt med possitiva hästar =D

Go kväll!
Har varit ute i stallet och fixat och gått en sväng i lillemans hage och kollat staketet. Tror att det blir lugnt resten av kvällen. Är trött!
Fixa en matlåda måste jag göra också. Men det får nog bli senare.
~Jag tror på ödet~

God kväll!
Här har det varit grått och duggregnigt hela dagen. Blä! Tyvärr ser det inte så lovande ut för helgen heller, men vädrets makter rår man inte på.
Ha en skön kväll på er!