Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1158 ggr
colleen
0

God morgon 30e april 2010

Det var länge sen jag hann med ett inlägg innan jobbet. Har sovit illa inatt när jag väl somnade. Så man lär väl vara ganska så trött ikväll.

Äta lite frukost och sen iväg till jobbet. Slutar vid två idag för det är ju fredag! Det gillar vi.

Ha en bra dag allesammans och tydligen ska det bli runt 20 grader i helgen =)

~Jag tror på ödet~

Sassenach
0

Morgon!

Här verkar det gå si sådär för tryckarna.

Solen skiner och fåglarna kvittrar här i roslagen, hoppas vädret fortsätter under helgen.

När jag kommer hem är det stallet som gäller och sedan lite Kråkmotion på kvällen. Tror det blir en längre tur i skogen idag, med lite trim på vilt åkrarna. Sen skall jag fin putsa min deklaration.

Ha en trevlig Valborg!

p.s Glöm inte grillpremiären… d.s

monsterpony
0

Äsch! Håll truten på er båda två! SkrikandesFlört Här har vi generösa 8 plusgrader och ihållande regn. Jeansen sitter som limmade på benen efter att ha cyklat till jobbet och inte verkar det bli bättre över helgen heller. Grillpremiär känns mycket långt borta (å andra sidan hade jag ett tag grannar om gladeligen grillade i januari…). Men vi gläder oss åt att det nog inte kommer att snöa i alla fall.

Ha en skön valborg på er. Skrattande

boono
0

Halloj!

Det börjar bli varmare ute nu, kunde gå med uppknäppt vårjacka i blåsten igår, det var härligt! :)

Idag blir det att träna en av pollarna på banan, lite dressyr blir det ju såklart! Sen far jag iväg till en person och kommer troligtvis hem i morgon då det blir dags för 1 maj dopp!!!

Är det någon annan som ska ta 1 maj doppet?

Ute i våran by så har det alltid vart jag och tre kompisar i massa år som har gjort det (=Tradition), i och för sej så är det VÄLDIGT kallt men det är gött sen efteråt!

liljegren
0

God dag!

Jag har precis sagt hej då till Bellis blivande medryttare och jag känner mig nöjd. Bellis har gått som en klocka båda gångerna och de passar varandra jättebra. Det känns lite konstigt att det är någon annan som rider henne, men å andra sidan får jag ju se hur vacker hon är med ryttare på ryggen ;)

Ikväll blir det jobb 17-22 sen hem och sova för imorgon är det jobb 8-18

Akerberg
0

Goddag

Här envisas det med att regna. Iof ganska så varmt, men äckligt med all blöta ändå!

Naturligtvis började det regna 2 minuter efter att jag suttit upp, hade regnbyxor på mig, men bara vanlig jacka. Det blev ingen längre runda som planerat, utan ett kringelikrok-varv i närheten av stallet. Vi blev lite blöta…

Sassenach
0

#2 Då kan jag glädja dig med att solen har gått i moln nu. Så glassen som jag tänkte unna mig på vägen hem känns inte så lockande längre

#3 1:a Maj?? Jag har kört 1:a April förut, när jag var ung och dum. Nu är det nog bara och dum kvar..Obestämd

boono
0

#6 Oj, 1:a april var tidigt… hehe för mig är 1:a maj tradition.. då är det så kallt att man får huvudvärk men inte så att man svimmar :P