God Morgon 20100504
Jobbar natt så jag ska snart få gå hem och sova… Först väntar bara utsläpp av hästar. Dem har bråttom ut nu på morgonen när det börjat grönska..
Idag efter jag sovit ska tjejerna rida och jag kolla in hästarnas beteshage…
Ha en bra dag /kicki
God morgon! :)
Sitter i skolan och ska strax börja lektionen, i går var jag och tränade med systerns ponny, dressyr såklart då :P Det gick mycket bra…
När jag komer hem så hade jag förvånadsvärt mycket energi kvar så då blev det en springtur med Elin X2… :)
Idag blir det skola, ridning, ev. springning och träffa pojken..
Ha en go dag! :D

morrn morrn!
Idag blir det inte mycket häst för mig.. Det är Gävle och redovisning som gäller och lärarna är rätt duktiga på att dra ut på saker och ting onödigt länge…

Men #3! Sånna bilder visar man inte nu när det är vååår!
Ska strax till tandläkaren. Småregnar och blåser ute, otrevligt! Men lite regn kanske behövs så att det gröna blir ännu grönare =)

Go morgon
!
Jag har spenderat natten i en mysig halmbädd och vakat på Janne. Satt där och halvslumrade när hon helt plötsligt stönar jättehögt. Smyger upp men nope hon ligger och sover.
Sen hade de diverse andra ljud för sig, gnäggningar i sömnen och en del halmätande. Nu ska jag gå ner och äta frukost och fixa en matlåda. Sen får vi se om det hinns med så mycket mer.
Ha en bra dag!
~Jag tror på ödet~

Stallet på morgonen. Åkte sen in till stan med Appe. Köpte skolböcker för en kostnad motsvarande valfritt U-lands BNP. Därefter har jag gymmat. Appe är hemma i sin lgh och röjer där.
Har också bokat en akuttid hos tandläkaren för Appes del. Tandvärk efter en tappad lagning. Risken är väl att tanden ryker. Dålig tandläkare tidigare kan bli dyrt nu
Jag ska nu försöka plugga en hel del. Har visst tenta på måndag, har jag hört ;) I övrigt är dagen rätt lugn, vi ska laga mat sen ikväll. Otäckt god mat dessutom ;) (Kycklingfilé fylld med spenat, soltorkad tomat och färskost. Mums!)

God kväll!
Väktes kl 10.20 av att chefen ringde, han tyckte väl att jag sovit tillräckligt. Han hade lite frågor om en avvikelserapport jag skrev igår kväll.
Annars har det varit lugnt idag, hästarna har turats om att ligga och sola i hagen.
Nu är det jobb som gäller för resten av dagen.
Ha en trevlig kväll!