Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 699 ggr
Covergirl
0

God förmiddag 9 maj -10

Ingen god morgon-tråd vare sig igår eller idag, vad händer?

I söder händer inte mkt iaf. Ska ut till stallet nu och sen plugga-plugga-plugga. Inte alls pepp men har tenta 14-20 imorgon så är helt enkelt så illa tvungen.

Akerberg
0

Det har du rätt i =O

Själv var jag ör trött igår, var på tävling och red 3 mil igår, Snörpa var superduktig =) Vi var först i mål, och ändå startade vi 3 minuter efter första gruppen (3 grupper i samma klass, 3 minuter mellan varje grupp) Hon var fräsh o fin i mål och vi var godkända

Nu kommer jag precis från stallet. Har fodrat o släppt ut och kollat hur hur Snörpa mår efter ritten, inget fel på henne utom tjocka ben, men det gick ner när vi gick till hagen (Hästtant)  Körde ut mer hö till hagen och vatten innan jag mockade efter övernattningen i stallet

Kjerulfia1
0

Ännu en fixarsöndag. De senaste veckorna har varit helvetiska. Hur mycket som helst att fixa, både hemma och på jobbet.

Vi har ju köpt hus utanför Knivsta, lägenheten ligger ute till försäljning, och jag letar stallplats i Knivsta, den här gången väster om järnvägen Cool. Vad skönt det ska bli när iallafall lägenheten är såld och man kan börja flyttpacka…

colleen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här bidde det föl inatt. Så nu får jag sova på nätterna igen =). En liten flicka blev det, Janne är stolt och duktig. Blivande skimmel och har redan vita strån på benen.

Har varit på möte idag och nu är det lugna puckar resten av dagen. Saknas en hel del sömn från veckan som varit.

~Jag tror på ödet~