God morgon 11 maj 2010
Hejsvej i värmen, solen tittar fram bakom molnen och kanske sommaren är på väg på riktigt nu!
Blev en redigt go dressyrträning med Sheila igår, red igenom P1:an och det gick super…
Hoppade Nepal lite då mamma ska vara med på föräldrahoppningen nästa veckan, men jag vet inte vem som var mest ovan av mig och hästen.. :P hehe
Idag blir det lite mulleridning och mest ta det lugnt!
Ha en bra dag! :D

God morgon!
Här skiner solen och det var imponerande 2 plusgrader klockan sju i morse…
Men jag klagar inte så länge det inte snöar.
Full fart på jobbet, men snart blir det långhelg. Kristi Him och 17 maj med var sin klämdag… Smaskens.

God morgon!
I roslagen skiner solen och det är faktiskt riktigt skönt ute!
Idag är det plugg, kanske tömkör jag idag igen, Bellan gick så fint igår!
Ha en bra dag!

Goddag
Till skillnad från Monsterpony tycker jag nte det är ett dugg trevligt med lediga dagar mitt i veckan =P Blir så knöligt på jobbet då, måste göra samma mängd jobb på 4 dagar (eller mindre, om det är flera lediga dagar) som jag gör på 5 annars =p Obra!
Ganska så soligt här idag, men blåser kallt. Roar mig med att tvätta schabrak och laga täcke. Har haft ett regntäcke liggande i ett skåp i över 2 år nu i väntan på att sy om det till något annat, men nu har jag lagat deti stället och tänkte ha det till reserv
Mera jobb väntar i eftermiddag (som i jobb = pengar alltså)

Väcktes vid 8-tiden imorse av att Appes mamma ringde. Inatt satte förlossningen igång, vi vet dock inte mer än så. (Appes dotter lär alltså födas idag, om hon inte redan är född.) Exet och (den blivande) mamman hör inte av sig till Appe så vi får väl se. Han tar iaf ut pappadagar idag och imorgon och ska till BB sen.
Jag ska jobba 15-23.40. Får se hur det ska funka med tanke på mina problem.
Har inte gjort mkt alls idag mer än duschat. Ska göra mig klar nu, gå ut i hagen och hälsa på sockerbagaren och sen åka till jobbet.
En dag med rätt splittrade känslor för både mig och Appe tror jag.

Kan ju inflika att det blev en ridtur istället, dock av det ovanligare slaget då Bellis fick för sig att fåglar är farliga (eller så hade hon bara tråkigt?)
Så när vi skrittar av (jag sitter utan stigbyglar och med långa tyglar i min egna lilla värld) slänger hon sig åt sidan, hoppar över diket och ut i skogen. Jag är positivt överraskad över min balans, men inte trodde jag att Bellis var rädd för fåglar…