Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 901 ggr
liljegren
0

God Morgon 12-05-2010

Idag är det kanonfint väder i roslagen - och jag jobbar.. Visserligen bara till 11.30, så det är iaf skönt det..

Idag kommer Bellis med ryttare ut nu på morgonen och rider en sväng, vilket gör att jag mer eller mindre "måste" plugga när jag kommer hem då det inte finns så mycket annat kvar..

Önskar er andra en finfin dag!

boono
0

Godmorgon!

Idag blir det att ta itu med sitt liv då man har ökat i kilorna under helgen :P … haha det är inte bra med fettishelger xD

Ledde min underbara ponny igår och hoppade halvblodet (han är nog inte ämnad för hoppning), men tur att jag älskar dressyr! :)

Ikväll blir det fest hos en kompis, Clara från Gränna följer också med, kommer bli nice!

ha det bäst! :D

Sassenach
0

God Kväll!

Har haft besök av en kamikaze pilot idag, första gången någon annan än jag satt på Kråkan. Han uppförde sig som en gentleman *host* gentlehäst. Han var bara fundesam över vad jag gjorde på backen, när vi skulle jobba.

Nu laddar jag för morgonens besök hos liljegren.

Sov gott!

Akerberg
0

God kväll

Fy 17 vad jag har frusit idag! Tänkte inte på att man ska ha på sig vinterkläder när det är vinter… hrm, det ska ju vara VÅR den tolfte maj, inte vinter! Hutter! Red ut ent imme, trodde tårna skulle trilla av =( Blää!