Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 770 ggr
liljegren
0

God Morgon 15-05-2010

Idag är det tentadax, nu hoppas vi att det går bra, jag har ju inte försovit mig denna gången iaf..

Som tur är blir jag hämtad i Uppsala idag, vi ska på IKEA, vilket jag tycker är mindre roligt.. Jag vill bara gå in, ta det jag ska ha och sen gå hem.. Men det är liksom inte möjligt när man ska gå igenom allt och Thomas resonerar som så att "det kan vara bra att ha".

Lycka till idag boono på klubbdressyren och hoppas ni andra får en fin dag!

[Heikne]
0

Godmorgon! Jag tror nästan du har patent på morgontrådarna nu för tiden.

Äntligen en regnfri dag i Norrköping, har anmält mig till lokalutställningarna i Norrköping i sista sekund. Mest för att höja antalet deltagare faktiskt Bonnie är egentligen inte i skick för det efter 8 månander vila, men det löser sig nog, det är ju nästan en hel månad kvar haha.

Hon har fått odla svans och man bäst hon vill sedan förra sommaren så nu är jag i valet och kvalet om hur jag ska göra med den.

Vad tycker ni? Lång eller kort?

[Heikne]
0

Lycka till på tentan föresten!

Covergirl
0

Hoppas att din tenta går bra :)

Somnade sent, eller tidigt. Någon gång vid 5-tiden iaf. Har inget mer inplanerat än att gå ut till Peia och gratta henne på femårsdagen. Hon ska få både äpplen och morötter så hon lär bli nöjd ;)
Cinna tävlar idag, på sin 18-årsdag. Har dock inte hört någon rapport än.
I övrigt är det nog inget på gång alls.

liljegren
0

#1, haha, ja.. det tycks vara så.. ang. manen tycker iaf jag att det är snyggast med lång man ;)

kicki80
0

Go kväll här sitter jag på jobbet..

1#  Lång man helt klart väntar bara på att jag får hämta  Eloise föl (född 2001) så manen får växa ut på henne igenGlad