Godeftermiddag 16 maj
Tjoho!
Blev en myskväll med älsklingen igår… tävlade även en klubbdressyr och knep en 3.e och en 2.a placering! :D
ha en fortsatt roligt dag!

God kväll
Varit i stugan i helgen och tagit det lugnt och vilat lite batterier =)
Igår red jag och grannen ut Jag satt på hennes 4-åriga ponny som precis kommit hem från inridning och hon tog Kreles (som jag varit medryttare på i 8 år innan jag slutade för 1½ årsedan) Gick superbra! Ponnyn är en pigg herre med väldigt vägvinnande skritt, han är dessutom helt orädd och går fram överallt med öronen på spets. Vi turades om om vem som skulle gå först, men jag tror att vi var först mesta delen av tiden. Rolig häst!
Idag fick pappa följa med på Kreles och jag tog Power igen, gick bra idag också. Vi har bara skrittat. Igår var förmodligen första turen för P i skogen, och idag kände jag att K's ryttare hade lite dåligt med kollen ;)

#0 Grattis :)
Idag har det varit jobb 8-18 och imorgon är det skola, börjar dessutom tidigt.. morr..
Nu = Plugga

En slödag. Inte gjort mkt mer än löst melodikrysset och sett på fotboll, både Inter- och Barcelonamatch har jag hunnit med. Bra resultat i båda också :)
Har pratat med mamma också iofs. Appe var iväg till Staffanstorp och hälsade på sin dotter.
Snart dags att sova. Dagskift kommande vecka, alltså 7-15.30. Usch!
#2 Tack! :)