God Morgon 14-05-2010
God morgon från ett molnigt roslagen!
Ida är det plugg, på allvar, har omtenta imorgon.. suck.. Wish me luck!
#0 Lycka till! :D håller tummarna!
Tävlade med Sheila igår i Gränna, hon var VÄLDIGT laddad :P men det var rätt roligt, fast inte när hon skenade iväg på en diagunal :P
men det blev en 3:e placering i LB:1 (67 %) och en 2:a placering i LA:1 (67 %)… är mycket nöjd med lilla Plumman <3
Tvätta henne idag eftersom det är klubbdressyr i morgon, hon har lekt skäck… :/ hehe
ha en bra dag! :D

#1 Grattis!
Har ridit ut en och en halv timme i skogen, sen matat och vattnat som vanligt. Inte hunnit med så mycket mer idag. Jobbade iof några timmar på förmiddagen, lite nytta måste man ju göra också!

Har idag varit i Malmö och kollat på förlovningsringar och fått prisförslag. En av guldsmederna hade dock semesterstängt så honom mejlade Appe istället, med en fin paint-bild på hur min ring ska se ut :p
Var sen nere på fäladen och hälsade på Peia och Peppar. Peia hade slagit på stort och gjort en liten lerinpackning såhär dagen före sin femårsdag.
Cinna har tävlat, inte jättelysande resultat. Det har vräkt ner regn så banan var ruskigt tung vilket inte är hennes favoritunderlag. I LB 8 fel, vilket enligt Fanny också berodde på en klantighet från hennes sida. I LA var Cinna väldigt matt så där blev det inte alls. Nya tag imorgon, på hennes 18-årsdag :) Det börjar bli en imponerande ålder på tanten.

Go kväll!
Jobbat idag. Blev en okej dag trots allt. Sen har jag tittat på lillstumpan och Janne.
Mamma och jag har kollat på Änglar och demoner nu på kvällen. Den var bra, men Davincikoden var bättre!
Nu är det sovdags, imorgon blir det nya tag! Ska på 30-års fest på kvällen. Men ska väl hinna med en hel massa innan det!
~Jag tror på ödet~
#2 Tack! :)