God Morgon 2010-05-17
Morgon!
Hoppas att alla norrmän har en trevlig nationaldag.
Här skiner solen och jag skall vara på jobbet hela dagen, förutom när jag smiter till banken. Annars är det som vanligt stallet och Kråkmotion som gäller.
Just det måste ringa veterinären om recept på maskmedel…
Ha en trevlig dag i solen!

God morgon från ett soligt gävle!
Skoldag idag, vilket jag inte gillar allt för mycket, men det är skönt när det är klart.. Blir nog inget hästrelaterat idag heller då jag troligtvis kommer komma hem för sent…

Jobbar idag, 7-15.30. Lite dåligt samvete för min projektgrupp ska tydligen träffas idag men det hjälps inte. Inte mitt fel att de har så lite att göra ;)
I övrigt inget särskilt. Appe har jobbat klart, han jobbar halvtid nu och tar ut pappadagar resten. Lyx så det bara skriker om det! Han ska till Staffanstorp och träffa dottern idag så ses vi hemma sen.
Sova tidigt behöver vi iaf. Vi är rätt trötta och bitvis flamsiga idag 

God kväll
Kommer precis från stallet. Red ut på en nästan 2 timmar lång runda, det var dock inte meningen, tog längre tid än jag trodde! Red dock bara lite drygt en mil (förra lördagen red jag 3 mil på 3 timmar)
Sen lastade jag bilen med 5 vattendunkar, 4 baljor och tre balar hö (fick plats i min golfkombi :o) och åkte till nya hagen med det. Sen tillbaka och hämta Snörpa. Cyklade dit med henne. Väl där så var det bara GRÄS som gällde. Att hon var helt själv var rätt oviktigt =P Kompisarna kommer senare, när deras matte slutat jobba och promenerat bort med dem.
Godkväll!
En jobbig dag med mycket som har hänt… :/ men men det är löst nu, har "hoppat" halvblodet, Sheila har vilodag!
Ha de gött! Kramar