Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1013 ggr
monsterpony
0

God morgon 23/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sömntutor. Här är det grått och eländigt med ett envist duggregn. Tyvärrr så gör det inte så mycket för jag måste jobba med ansökan idag med. Skrikandes Det värsta är att instruktionerna bitvis är helkassa så man vet inte vad de är ute efter. Blörk!

Ha en skön söndag.

Covergirl
0

Inget särskilt på G i söder. Ska göra mig klar för att åka till Appes mamma i Höör. Vi ska bli bjudna på mat där. Hoppas det är gott för jag är väldigt hungrig :)

liljegren
0

trist väder i roslagen..

Idag ska vi på middag hos Thomas föräldrar då hans pappa fyller år. Annars lär det väl inte hända så mycket..

Ha en bra dag!

[Heikne]
0

God Middag!

Jag har spenderat förmiddagen på "granngårdens" träningstävlingar. 150 anmälda. Ni kan ju tänka er hur lång tid det tar när alla vill göra omstart. Det blåste nått helt enormt så jag drog mig hemmåt runt två-tiden.

4 Connemaror deltog vad jag han se. Holmtebo Nimble, Hagens Quancy, Hagens Evening samt Hagens Fiona

Sassenach
0

God eftermiddag!

Har just fått reda på att jag kommer kunna vara med på en pay´n ride innan betes släppet. Skall bara fixa ledighet först, så vi kan trimma lite Kråkan och jag.

Annars regnar det som sagt i Roslagen och jag är väl inte allt för deprimerad av att vara på jobbet.

Ha en trevlig kväll!

colleen
0

Go kväll!

Här i Habo har det varit undrebart väder i helgen. Det har iofs åskat på håll. Men solen har hållt sig framme en hel del. Just nu är det kvällsol i trädtopparna.

Har hängt på Lilleman både igår och idag och han är så duktig. Idag skrittade vi lite också Kyss.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

God kväll

Underbart väder ffa igår, satt ute och försökte få lite färg på mina stackars bländande vita ben. Idag har det varit mycket mer moln och mycket mer blåst och ca 5-7 grader kallare, don't like =P

Lagt upp mina nya jobbyxor nu, tog mindre än 10 minuter, fattar inte hur svårt det har varit att få tummen ur och göra det, köpte dem i oktober! Men nu är det fixat iallafall =)