Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1066 ggr
liljegren
0

God Morgon 28-05-2010

Idag är det mulet i roslagen, hoppas det klarnar upp som igår..

Plugg, plugg, plugg står på schemat.. Längtar efter mitt sommarlov nu.. eller, ja.. sista veckan på mitt sommarlov, det är det enda lediga jag har i år…

monsterpony
0

Ahhh! Ansökan gick äntligen iväg i går. Vilken lättnad att kunna stryka det från listan. Idag blir det examination av ett examensarbete. Det blir intressant att pröva på det. Sen ska jag ta och titta på lite studentrapporter och ge feedback på det och kanske ta mig i kragen och skaffa nyckelkort. Och börja fundera på nästa ansökan… Hej och hå.

Mulet och grått idag och yr utlovar regn hela dagen i morgon, så jag ser fram emot en lugn och stilla innelördag.

Ha en skön fredag på er allesammans.

Akerberg
0

God förmiddag

Kommer från rean på Charlies, vilken besvikelse =( Väldigt snålt tilltaget på reagrejer, och billigt var det inte heller. Jag var först in genom dörrarna, hjälpte inte ett dugg =P

Nu ska jag vidare till hästapållan, hoppas jag får tag i henne idag… hon har varit lite smådum sista veckan

colleen
0

God dag!

Nu är det helg! Hemma sen ett tag tillbaka. Har fått lite mat i magen. Imorse var det strålande solsken men nu är det mulet och regnet hänger i luften.

Får se vad jag hittar på idag. Kanske hänga lite på Lilleman. Men måste nog vila lite först. Är ganska trött. Han brukar ha bra med energi också. Han fullkomligt ÄLSKAR ridbanan. Kul med en sån häst!

~Jag tror på ödet~

Covergirl
0

Omväxlande väder, solsken och varmt för att sen bli ösregn. Jag och Appe har varit i Malmö en sväng. Köpte shorts till mig, strumpor till oss båda, danska fotbollströjor till oss båda samt lite smink åt mig. Huvudsyftet var dock det roligaste, vi beställde förlovningsringarna Skrattande De är klara till slutet av juni så sen är det bara för mig att vänta med spänning. Jag vet inte när eller hur eller var han ska fria, kul! :)

Jobb nu, 15-22.40 eftersom det är fredag. Dessutom lyxfrukost och fika. Appe den pappalediga lyxosten jobbar halvdag så han börjar inte förrän 18.10.

boono
0

Godkväll! :)

Dagen har vart stressig, skola, prov, inlämning, redovisning… tvätta häst… :P

KRAM