Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1143 ggr
liljegren
0

God morgon 29-05-2010

Är det bara för mig som denna sida ser helmuppig ut?

Ikväll blir det utgång, och jag har nagellack, för er som är interesserade. Det var en halv evighet sen jag hade det sist.. Och då var det en viss shettis som tyckte det passade sig väldigt bra att bita i mattes finger så jag fick ett långt "avskrap" mitt på nageln.. Sen får man ju inte ha nagellack när man jobbar inom vården heller.. Men som sagt, ikväll är det utgång och inte jobb! :)

Önskar er andra en fin dag!

monsterpony
0

#0 Nej, det saknas lite här och där för mig med.

Mulet och grått ute och det lär ska bli regn stor del av dagen, så jag har inget annat planerat än en liten motionstur. Istället ska jag hålla mig hemma och ta itur med att besvara lite mail, fixa med hemsidan och annat småpyssel.

I kväll blir de melodifestival, men utan Sverige. Lite trist, men så är det. Jag får väl skylla mig själv som inte röstade på Sverige när jag nu kunde… Skäms Jag tror Tyskland är min favorit för närvarande.

Akerberg
0

Goddag

Här ser sidan ut som vanligt

Ägnat dagen åt att städa… hemma. Slängt ut mattor o moppat golv o haft mig =P Men nu har jag gett upp för idag.

Tänkte åka ner till stan en sväng sen till Rix FM festival, har ingen lust att titta på Melodifestivalen i kväll, tycker inte någon låt är bra, o är inte Sverige med är det ju inget kul!

Covergirl
0

Skön sovmorgon. En sväng till centrum för att köpa mors dag-present till mormor från mamma. (Mamma som passar på att lyxa sig på Sicilien den här helgen, klart orättvist!)
Var sen en sväng nere i hagen och hälsade på Peia och Peppar. De var lika sociala som vanligt så vi myste en stund :)
Ska fixa mat nu, majspasta med bacon. Sen ikväll ska vi väl se ESC-finalen och sucka. Kladdkaka med vaniljsås för min del, kladdkaka med B&J Fairly nuts för Appes del. Glass är nog det jag saknar mest, laktosfri glass är inte ens i närheten Rynkar på näsan

ambo
0

hej allihop. Long time no see. Det har varit så mycket den här våren..men, kortfattat så har jag haft Lassie ett tag, tack Lotta, och sen har vi haft en unghäst stor häst 1 månad på prov. Det blev inget av nåt och nu är vi på status quo.

Vi får se, nu ska vi få tillbax vår Ambo som fick ett återfall på senan 28 mars på en hopptävling med dåligt underlag mm. Han är igång i galopp nu snart och ska starta dressyrtävlingar är det tänkt, i sommar. Sen får han ta det betydligt lugnare i hoppstarten än sist, veterinärn har varit för tidig med hoppstarten.. vi följde hans råd. Nu ska det gå långsamt framåt..på sikt är det nog så att vi köper stor häst till Maja som blivit lång. Så, en easy going hopphäst om nån vet, är vi intresserade av. Kan va till åren inga problem..

Vi får se tiden an. Vore så kul med en överhöjdare till mej. Dressyr..En dag i taget nu. Eller så kan jag ärva Ambo, köra in honom och ha honom i dressyr Glad

Covergirl
0

Jag har mitt halvblodssto till salu. Beror iofs lite på vad ni menar med "easy going". Det är ingen häst att åka runt på utan en livlig dam som vill arbeta.
Ingen ungdom, 18 år i år, men det vet hon inte alls om. Fräsch och fin är hon. De som ser henne gissar på ålder 8-12 år.
Hojta till om ni är intresserade :)

ambo
0

okej..! japp, om hon vill hoppa så :-) är allt ok. Sänd bilder och info!