God morgon! 03-06-2010
I roslagen skiner solen på för fullt, dock tror jag inte det är så smart av mig att vara ute så mycket då jag är kanonförkyld förtfarande..
Jag sitter och väntar på veterinären då shettisen inte verkar må så bra.. Vi får se vad han säger..
Idag är det mera plugg..
Hoppas ni andra får en bra dag!
Morrn!
Snuskigt varmt ute redan nu! Hua, vad ska det då inte bli senare? Inte roligt när man arbetar på cafe med den mest söderexponerade fasaden i Norrtälje. Dör svettdöden nästan varenda dag därinne.
Ska jobba kortdag idag, sedan långdag och sedan blir det eldprov på lördag när Coustom Bike Show rullar in i stan. Drar ju bara 10000 pers eller så… Suck och pust, bra för försäljningen, jobbigt för mig.

#1 Om du vill kan vi byta… Vi hade 10 grader i morse, mulet och lite regn, så jag fick dra på fingervantarna igen när jag skulle cykla till jobbet…
Inte så mycket måsten idag på jobbet, så jag fortsätter med att klara av mindre akuta saker som bör göras. Kanske att jag ska försöka ta mig ut på labb och köra någon PCR också…
I morgon blir det ridning. 

Goddag
Nästan 20 grader och strålande solsken =) I morse var första gången i år jag lämnade jackan hemma när jag gick till jobbet (läs körde bilen) Sen har det varit t-shirt hela dagen =) Sköönt! Hoppas det håller i sig ett tag (men inte bli varmare, det räcker bra såhär när man jobbar…)
Igår släppte vi hästarna på sommarlov och flyttade dit alla våra grejer (nästan allt dårå) så nu har jag nästan en 1 mil kortare resväg (totalt sett) till pållen, skönt för bensintanken!

veterinären har varit här, finadyne och munkorg blev det bestämt. Det här känns INTE bra…

#4 Usch då…
Jag håller tummarna för att det ska gå bra.

#5, ja, det gör jag med, dock inte så "allvarlig" fång.. Just nu verkar hon mest sur över munkorgen…

Trött som tusan. Påbörjade fölvakandet inatt. Kul att kombinera med dagvecka på jobbet. Inte alls.
Ska iaf duscha nu, slänga i oss lite mat och sen åka och kolla på ett hus på en hästgård. Spännande :)