Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1193 ggr
Tindra1991
0

Gos Morgon 2010-06-04

Superfint väder ute, sol och lite morgonkyligt, så här i nordöstra Roslagen. Ska förvisso jobba hela dagen, så det hade gärna fått regna. Lyckades dock krångla till mig ledigt imorgon, så då hoppas jag ju på finväder!

Hoppas ni andra får en fin, solig dag!

liljegren
0

#0 åhå, ska du på costume bike?

Som sagt, i roslagen skiner solen och jag är fortfaranden kanonförkyld.. blir till att ringa och sjukskriva sig, är inte så smart att stå och hosta och snora över brukaren..

Shettisen är inte glad över sin munkorg.. Suckade nu på morgonen när jag kom med den, men vad ananrs att göra?

[AlphLauren]
0

IDAG TAR JAG EXAMEN!!!

Om 1,5h står jag i kyrkan och tar emot mina betyg och omdömen. Sedan blir det en sista lunch med gänget och de lärare som vill följa med!

Efter det ska jag rida och pyssla med mina hästar. Jag har inte skrivit på länge men jag har i alla fall fått hem min lilla häst igen så nu är jag stolt 2-häst-ägare!!

Men nu är det dags att börja göra sig ordning!

liljegren
0

#2, Grattis! Blir det tillbaka till roslagen nu eller?

[AlphLauren]
0

Tackar!!

Njaa… Jag letar jobb både i roslagen och här i åre men det är svårt just nu! Jag åker dit jag får jobb men man flyttar inte på en kvart när man har uppsägningstid på lägenheten + två hästar som måste följa med, om man säger så ;)

Förhoppningsvis hittar jag ett sommarjobb här och blir kvar i sommar i alla fall :)

colleen
0

God dag!

Här skiner solen, men det blåser lite kyligt. Jag som tänkt ligga och slappa i gräset. Men, men. Det slutar kanske blåsa.

Imorgon blir det liseberg med jobbet. Skojigt.

Nu ska jag återgå till lite packning och städning.

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

God förmiddag!

Här alternerar det mellan regn och stålande sol. Riktigt kustväder.

Har precis kommit till jobbet efter morgonens ridtur (jag gillar flexibla arbetstider), så nu ska jag ta itu med dagens göromål om bara mailservern kan tänka sig att svara på tillrop.

Ha en skön fredag.