God morgon 05-06-2010
I en annan del av roslagen skiner solen, befinner mig hos karln, tycker han kan passa upp lite på mig nu när jag är sjuk, men icke!
Idag är det´soffläge med thé och skolböcker som gäller, känns rätt irriterande när det är så fint väder.. Ska nog även försöka ta mig till mor och far för att beta shettisen utan hennes munkorg, eller så tar jag det imorgon.. Beror på om orken infinner sig..
Hoppas ni andra får en bra dag!

Sov till 12-tiden. Slöade här hemma tillsammans med Appe, Jonas och Jennifer. Åkte in till stan, hämtade ut nya linser, gick till Vero Moda där Appe köpte två linnen till mig, glass på Pressbyrån, Stadium, Team Sportia där Appe köpte ett par snitsigt rutiga shorts, Subway där vi köpte varsin sub och avslutningsvis Espresso House för frapinos.
Jonas åkte sen hem till sig och vi andra tre hem hit. Slappar nu innan vi sen ska in till stan igen för att äta. Vi har tänkt äta italienskt
Inget föl än. Men hon börjar bli väldigt tjock nu :p

Har spenderat dagen på ett soligt Strömsholm
. Jag har sett en massa fina dressyrkrumelurer på ponnysar och stora ponnysar (häst kallar man det visst då… hi hi). Hästar som kan hoppa STOORT ! (jag har full förståelse för de pållarna som vägrade ut sig
). Kikade även för första gången på en work shop av working equitation. Det verkar ju helskojigt!.
Väl hemma inser man att man borde ha inskaffat ny solskyddsfaktor eftersom axlar och överarmar är snyggt grisrosa! men men men…
Jag har haft en underbar dag i goda vänners lag!

#2 Låter härligt. Min förra ridlärare lär vara där och tävla.
Även här skiner solen så mycket den förmår. Inte jättevarmt, men härligt ändå. Jag har traskat omkring i Bymarka halva dagen. Jättekul att se hur det ser ut när det inte är någon snö där. En massa okända små sjöar dök det upp till exempel.