God nationaldagsförmiddag 2010
Morgon är det nog inte längre :)
Älskling står i duschen, Jennifer sitter i soffan och sminkar sig och katterna äter mjukmat. Snart dags att åka till Djurslöv och kolla på ett hus. Därefter ska vi lämna av Jennifer vid Lund central, dags för hemfärd för hennes del. Jag och Appe åker sen hem och parkerar oss i soffan för resten av eftermiddagen och kvällen. Tänkte bland annat se finalen i Franska öppna :)
Sådärja, älskling klar i duschen så nu är det väl min tur :)
Bara hälsa på tjockisponnyn sen innan vi åker.

God kväll
Ridit ut på Powerful idag tillsammans med ägaren och hennes man. Det var Powerfuls fjärde ridtur i skogen efter inridningen. Han sköter sig superbra o är jättetrevlig =)
Övriga dagen har ägnats åt att odla lite tomatfärg… lyckades i nacken och lite på armarna, men hua vad kallt det var ute idag! 23 grader enligt termometern, men jag tror inte på det =P

Trött som få. Men helgen har lätt varit värd tröttheten :)
Huset idag har vi mejlat att vi vill ha. Det är förvisso rätt stort men det kan vi nog stå ut med ;) Ska på onsdag kolla på ett stall i närheten av huset, det lät bra när jag pratade med ägaren iaf.
I övrigt inget särskilt. Ska lägga in en maskin tvätt nu tror jag. Därefter se på mer TV :)