Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1050 ggr
liljegren
0

God morgon 10-06-2010

Idag är det mulet för första gången på länge i roslagen.

Idag ska jag in till norrtälje och träffa en gammal jobbarkompis, äta lunch och snacka skit. Hästarna får vila, för jag har massa annat att fixa med då syrran tar studenten imorgon.

Hoppas ni andra får en bra dag!

Tindra1991
0

Morrn!

Solen lyser fortfarande i nordöstra delarna av Roslagen, men molnen är på ingång. Jag ska också till Norrtälje idag, men för att jobba, stänger idag. Hade gärna sovit lite till, snuskigt trött. Nu ska det ju också bli riktigt dåligt väder till helgen, men jag ska ju bara jobba hela tiden så det kanske inte gör något.

monsterpony
0

God morgon!

Här är det en strålande sol. Helt fantastiskt. Inte så varmt än dock. Termometern stod på 8 grader när jag åkte till jobbet. Men bara att det är fint väder gör mycket. Jag känner mig på gott humör, och snart är det helg dessutom. Glad

Sassenach
0

Morgon!

Nu strålar solen över Roslagen och jag har ca sju timmar till semestern…

Idag skall jag införskaffa solrosolja(el. dylikt) och en vitlök. Se om jag kan befria hästarna från lite mygg och flugplåga. Ska se om jag kan hjälpa pappa med att flytta ved eller båt, så jag kan få in höet jag hämtade i tisdags på skullen. Sen är det stallet oxå, förstås.

Ha en trevlig dag!

Akerberg
0

Ännu mera moln över Småland =( Regnar iallafall inte idag… ÄN. Ser inte ut att vara någon ljusning i sikte heller.

Ska motionera snabeldraken en stund tänkte jag.

Fortsätter sadelletandet…

Covergirl
0

Gick upp strax före 4 och kollade till Peia. Hon stod då och åt av en en, slet av stora grenar. Var nog sticksigt och gott.
Sov sen ända till 13.30 Skäms Lagade mat, majspasta med bacon, att ha i matlådorna och åkte till jobbet. Jobbade 15-23.40, långsam dag idag.

När vi kom hem så kollade vi till Peia men hon såg inte alls särskilt fölig ut. Nu gör vi inte särskilt mycket alls. Ska nog prova VM-chipsen, Chakalaka tror jag att de heter.

Har ringt på ett stall till idag. Verkar bra och såg fint ut på bilderna. Ska kolla på det på onsdag eftermiddag. Hoppas att det klickar :)