God kväll 14 juni 2010
Ska ringa och gratta mormor om en stund, hon fyller nämligen 84 år idag :)
Har varit ute hos Peia och tittat och klämt. Jag lyckades klämma fram lite mjölk, tämligen gulfärgad. Snäll som få är hon ju också den lilla snörpan.
I övrigt så har jag jobbat idag, 7-15.30. Rätt tungt när jag varit ute och kollat till Peia vid 2-tiden, somnade säkert inte förrän framåt 3.30
Slog på stort och köpte pizza på vägen hem, nyöppnat ställe här i Dalby. Pizzan smakade mumsigt så det är bra att ha ännu ett ställe att välja på.
Resten av kvällen blir nog bara fotboll. Måste sova tidigt också, har varit rätt trött idag. Vore skönt om fölungen kunde titta ut snart. (Helst inatt men efter midnatt för det är 15 juni som jag har bettat på :p )

God kväll
Tjurar över vädret, det bara regnar o har sig hela tiden =(
Annars händer inget speciellt. Jobbat massa idag för jag är ledig torsdag + fredag så jag ska försöka jobba ikapp de dagarna nu måndag - onsdag istället

God kväll!
Idag har vart en bra dag. Först kom hovslagaren, kort därpå anlände min fasters uppfödning som hon köpt tillbaka (en connemara så klart!) och sen jobb.
Jag kan inte säga mer än att Bellis verkar nöjd över större sällskap, får se hur det går imorgon när vi släpper ut dem..