Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1047 ggr
Covergirl
0

God lunch 13 juni 2010

Känns inte som morgon trots att jag och Appe gick upp för en knapp timme sedan.
Inget inplanerat idag förutom tre fotbollsmatcher och tacos. Ska väl iofs kolla till Peia också.

Har beslutsångest om stuterinamnet också. Team Nova är ju nummer ett. Sen tycker mamma Astrum som två och Invictus som tre. Anledningen att fler vet att Astrum betyder stjärna än vet att Invictus betyder oövervinnerlig. Jag vill nog ha Team Nova, Invictus, Astrum. Svåra frågor idag.

monsterpony
0

#0 Du får väl lotta! Flört

Även här är det planerat en lugn tv-eftermiddag. Det har varit full fart hela helgen med Sverigebesök, så nu behöver jag en eftermiddag att vila upp mig på innan det är måndag igen.

Covergirl
0

Det föreslog Jennifer också :p Kanske får ringa mamma och konferera. Pappa är i Orlando så honom orkar jag inte ringa, han är dessutom bara 25%-ägare Flört

Covergirl
0

Har fyllt i ansökan nu, jag fick som jag ville Skrattande

Kjerulfia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad det är härligt med sommar ! Just nu packar vi flyttkartonger varvat med att försöka göra något roligt också. Så idag var jag först en svängförbi Grän och kikade bla på fölisarna. De är ju så söta!

Nu på em har jag och karln åkte Lennakatten till Marielund, därifrån bil (inte vår) till några kompisar, fika där och sedan hem igen. Riktigt trevligt! Lennakatten är den smalspåriga järnvägen som går mellan Uppsala och Faringe. Vi åkte diesellok dit och ånglok hem (det gäller att hålla reda på sådant när man är gift med en tågtönt Tungan ute)

På bilden är Hagens Teresa med årets fölis efter Flynn. Det är en hingst och även denna verkar bli modell större med tanke på de långa benen!

Akerberg
0

Goddag

Här kan inte vädret riktigt bestämma sig. Ena stunden är det jättesoligt o varmt o fint, för att i nästa bli igenmulet och så kommer regnet och öser ner. Ska vi aldrig få sommar?! =(

Ridit ut en runda barbacka idag, orkade inte sadla eller byta skorna mot stövlar =P Man får vara lite lat ibland tycker jag! Det straffar sig dock för jag har ännu ondare i rumpan än jag hade innan (provred en gammal Stübben i onsdags, say no more..)

lil-sis
0

Hihi jag såg Lennakatten när jag körde(buss) igår :)

Kjerulfia1
0

#6 men det var inte du som körde veteranbussen va? Cool