Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 788 ggr
Akerberg
0

Goddag 21 juni

Borta bra men hemma bäst =)  Inatt kom jag hem från London där vi varit i 4 dagar. Åkte till Göteborg i onsdags kväll och därifrån tog vi flyget till London okristligt tidigt på torsdagmorgonen.

Ska strax iväg till min bruna pålla o se om hon vill följa med ut på en ridtur. Tydligen har de varit på rymmen rejält natten mellan lördag o söndag o hon var tydligen väldigt nöjd med sin frihet o ville inte alls följa med när de väl hittades efter flera timmar.

Covergirl
0

Har precis varit nere och hälsat på Peia med bihang. Ska snart iväg till stan. Bilen måste kollas på Saab-verkstaden, check engine-lampan lyser :/ Sen lämna lite skräp och därefter jobb, 14.50-23.40. Lååååång dag!

liljegren
0

God eftermiddag!

Jag är äntligen tillbaka i normal dygnsrytm efter att ha jobbat natt i helgen. Avslutade med ett mastodontpass på 14 timmar. Det gillar plånboken.

Idag har jag hittills ridit, ska även "utrota" min blonda utväxt straxt. Ikväll blir det nog till att nanna kudden tidigt..

ambo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag

Här har det lämnats ponny i stooor sommarhage och det går bra! Jeez vår ambo som lyckas knasa sig i andra lägen bara sköter sig perfekt här..tror det var lagom många (4 valackar totalt) och 2 av dem var kompisar sen tidigare, den 3e en gammal skimmel PRE älskar ponnyer o särskilt skimlar..tog vår lille ambo i sitt beskydd Skrattande

Nu har en dag, en natt och snart en dag till gått och allt är lugnt..

Annars planerar jag Falsterbo och Clifden. Maja o jag far nerå¨t den 7e juli, först mot västkusten och sen Skåne.

Clifden ska jag stanna i Ballinasloe på vägen o se om jag hittar Christy Mc Cormack..

Det blir väl galopp på nån strand i Connemara hoppas jagGlad