Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 956 ggr
monsterpony
0

God morgon sista juni

God morgon på er.

Här i Trondheim är det duggregn idag, men det har äntligen blivit varmare (dvs nästan 15 grader på morgonen!!!)

Idag blir det jobb hela dagen, men det är ganska fridfullt nu när folk börjat gå på semester. Man får till och med saker gjorda… Flört

Ha en bra dag på er!

liljegren
0

God morgon från ett mulet roslagen.. har ganska nyligen kommit hem från jobbet. Idag är huvuduppgiften att vara vaken hela dagen. Ska försöka mig på att rida, beroende på hur trött jag är..

[AlphLauren]
0

Trondheim, då är du inte sååå långt från mig som sitter i ett duggregnigt Åre :)

Jag sitter med telefonen i hand och försöker få tag i alla och fixa allt som sig bör fixas innan flytten nästa vecka!

Jag har köpt en sadel till Zinzano igår/idag! Begagnad Edinburgh, som jag letat efter i rätt storlek begagnad i 2 år typ! ÄNTLIGEN!!! säger jag bara!! Nu jäklar blir vi farliga när både jag och hästen kommer få så mycket mer hjälp/stöd av en perfekt sadel för oss båda!

Jag kommer bli motiverad att rida och träna mer bara för den sköna sadelns skull hihi

Akerberg
0

Goddag

Mulet i Jönköping också, termometern på stan visade 16 förut, men det kändes mycket varmare, här hemma visar den 20. Senaste dagarna har det varit 27, det är lite för varmt att göra någonting då faktiskt!

Snörpa fyller 21 år idag, så hon ska firas med tårta är det tänkt =) Ev spikar vi på en gammal sko där hon tappat en så jag kan rida en sväng idag, blev inget med det i måndags då hon var superöm (och låghalt)