Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 765 ggr
Tindra1991
0

God Morgon 2010-07-02

Jahapp, denna dag verkar bli som alla andra. Superfint väder, jag jobbar hela dagen och kommer hem lika pigg som en urvriden disktrasa. Var ledig i onsdags, då vart det regn och mulet hela dagen, kan lova att samma sak händer på söndag då det också vankas ledighet.

Ni som är lediga, njut av vädret! Snart sitter vi här och klagar på lera och rusk igen.

liljegren
0

God morgon!

Idag står hästtvätt högst upp på min "to do" lista. Imorgon vankas det ju utställnning och mina skitgrisar ska väl vara lite finare än vanligt tycker jag..

Såg att det var två strykningar på connemarorna, TRIST!

Covergirl
0

Varmt! Har jobbat 7-15.30 och därefter lite kortare småärenden samt kollat till pållarna.
Ser nu på fotboll och ska såsmåningom hoppa in i duschen. Ska in till Malmö ikväll, Appe ska bjuda på restaurang. Doc Italiano är det bokat bord på :)

colleen
0

Varmt, varmt, varmt.

Idag har jag varit i Ulricehamn och besiktat min bil.

De sista timmarna har jag spenderat på höskullen och sopat och fixat och ställt ut lufttrumman. Allergin kom som ett brev på posten. Men det får det ju vara värt för hjärtegullen i stallet. Imorgon blir det balpressning och inkörning. Det blir visst mycket hö i år. Bra med tanke på att vi har många hästar att mata i vinter.

Nu ska vi grilla lite =)

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Godkväll

Provridit ytterligare en sadel, även denna en Stübben, funderar på att köpa den så länge, annars blir det barbacka hela sommaren… =S och sen fortsätta leta efter semestern och försöka hitta något bättre.  Suck, blir så trött på sadeleländet!

Blinningarna var för hemska idag =O Fick slänga på nätridtäcke på häststackarn för att vi skulle slippa vara hysteriska båda två, räcker att jaga dem på halsen…