marknadsför
Mitt nya projekt och min nya Hemsida:
Ska så småningom utöka och uppdatera avelsidan, men det får bli vartefter verksamheten växer.
Förhoppningsvis kommer första fölet 2011.
enjoy 
är det föresten någon som vet hur jag skapar en bra gästbok utan reklam?

Fin sida! Det är alltid lika roligt med nätsidor som berättar lite mer om en specifik pålle!
Fin hjemmside,den beste reklamen for hjemsiden er å legge opp en link på Face Book,vi hadde ca 200 besökende på vår hjemside ,etter at vi lagde en profil på FB for stuteriet,fikk vi 1600 besökende på 3 månter.Bedre Gratis reklame må man lete efter,lykke till med avelen og hjemsiden

Mycket fin sida, kul att se. Bra jobbat! 

Kan bara hålla med föregående. Mycket bra jobbat, sidan är snygg och prydlig, en fröjd att titta på, men du har fått till det lite fel i härstamningen. Det ser nästan ut som du varit inne på Flynns (Grange Flynn Sparrow) sida, och missuppfattat den texten? Grange Agnes Sparrow är nämligen Flynns mamma, inte Festys, och det är Flynns mormor som är syster (halv) till Ashfield Bobby Sparrow.
Ashfield Festys mor heter Atlantic Surf. Hon är halvsyster till självaste Marble, och dessutom helsyster till Atlantic Mist, mor till Ballydonagh Cassanova (Poetic Justices far). Atlantic Surf är mor till fler hingstar än Festy, bla Atlantic Curragh, en av de "stora" hingstarna i Holland på sin tid (död vid 35 års ålder 2002)…
Fred Fagan, ett barnbarn till Ashfield Festy, med samma frambenlyft som farfar…

Ser att du har ändrat texten nu, en sak till bara. Festy är inte halvbror till Flynn. Han är far till honom…
Haha nu har jag blivit helsnurrig, vet inte vad jag gör! Vad bra att du har koll.