Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävling-utställning-och-evenemang
Läst 1288 ggr
[AlphLauren]
0

Gamla resultat?! utställning

Jag söker lite gamla resultat, främs från utställningarna som var på Hagens stuteri mellan 1998 - 2003?

Finns det på internet?

monsterpony
0

Har du kollat på blå basen? Där finns väl en del? Annars om du PMar mig vad du är ute efter kan jag se vad jag kan gräva fram… 2001 och 2003 har jag även en del foton från, men det var före digital-eran och kvaliteten är därefter… Skäms

[AlphLauren]
0

Blå basen var ju en riktigt bra sida!

och om vi ändå är inne på den… jag kollade på min häst där. Enda utställningsresultaten som finns där är från 2007, Roslagens ponnyavelsförening.

Varför finns inte resultaten från SCS utställningar där?

Eller räknas bara de första utställningsresultaten? Det var ju Zinzanos första utställning.

Jag letar lite efter resultat på Abbeyleix Flora om den var med på Hagen och ställdes ut? Och om Zinzano rangerades som föl? (Han är ju dock född 1998 så vet inte om det var utställning på Hagen då?)

Eller om Zinzano visats som 1 eller 2-åring också?

monsterpony
0

Flora är visad på Hagen 1995 (42 p och BIS) och 1997 (40 p). Zinzano verkar aldrig vara visad på Hagen. (Med reservation för inkompletta uppgifter…)

Ingen aning om Blå Basen. Min gissning skulle dock vara att de helt enkelt inte hunnit med att lägga in mer än. Tungan ute

[AlphLauren]
0

Visst brukade det vara utställning på Hagen vart annat år?

Dvs då 1995, 1997, 1999, 2001.

2001 jobbade jag på Hagen och vet att det var utställning, men då var Z 3 år och valack och visades inte. Men han borde ju ha visats 1999 som 1-åring tillsammans med typ Zephyr och Zingo?

Jag tror även att Spinway Corona visades 2001 på Hagen, hur gick det?

monsterpony
0

Spinway Corona är visad på Hagen 1992 (?) (36 p), 1995 (39 p), 1997 (36 p), 1999 (41 p) och 2001 (40 p).

[AlphLauren]
0

jag kanske blandar ihop allting? men jag som var så säker på att det var lokalutställning 2001 på hagen…?