God morgon 16e augutsi 2010

Så var det första arbetsdagen efter semestern…
Samma här, första arbetsdagen efter endast en veckas (obetald dessutom) semester. Vill inte kan man väll sammanfatta det med…
Jag ska också jobba idag men ska ut till stallet nu och trava runt lite med vit :D
God morgon.
Det känns lite konstigt att inte börja jobba när alla andra gör det,
men det är väl så det skall vara när man är nybliven pensionär.

God dag! Idag är en bra dag. Det är 2 veckor kvar till praktiken börjar och jag ska inte obba mer innan dess. det är mer än välkommet!
Har idag pratat med shettisens fodervärd och jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer få hem henne igen.. De är helkära i henne!
Har idag varit ute och ridit med Bellis medryttare och ska snart sätta mig med lite skolböcker.. Det lockar inte, men jag har inget annat val.
liljegren: dom vill inte ha en 1-årig B-ponny också? ;)

Mia: Nej, inte än. De har henne till sin dotter som ska få lära sig umgås med häst för att så snart börja rida lite, men om några år så kanske.. ;) hahah, men jag antar att du är ute efter en snabbare lösning? ;)

Även jag har gjort första dagen på jobbet, fast jag har jobbat en vecka hemifrån också så det har blivit lite mjukstart. I morse var det stenhårt värre med uppstigning tio i fyra för att vara på jobbet till klockan 12…
Men det har varit några trevliga dagar i Sverige med ridning, connemarafotande, grillning, cykelturer och annat härligt. I morgon bär det av ut till kusen här i Norge, så får vi se hur det går att ta sig dit med buss… Förhoppningsvis inte allt för knepigt.
Jag är öppen för alla förslag. Jag lånar gärna ut honom… men det är inte så atraktivt med en 1-årig b-ponnyvalack utan stamtavla.. hehe
blir han kvar ska han köras in nästa år om han verkar mogen i knopp och kropp för det