Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1078 ggr
Kjerulfia1
0

Godmorgon 10/09/10

Det ser ut som en solig dag, men det ska tydligen komma regn efter lunch. Hoppas bara att det håller upp när jag ska till stallet eftersom regnjackan fortfarande finns i vårt garage! I värsta fall blir det att åka hem först, ingen jätteomväg iofs.

Gittan blir mer och mer hemmastadd i nya stallet och funkar jättebra med de övriga i stoflocken, vilket är jätteskönt. De går ute fortfarande, vilket jag tycker är toppen, men jag tar in henne en sväng varje dag för lite pyssel och extramat så hon får i sig det protein hon behöver. 

Nu ska jag fortsätta med att konvertera med data från excel till den riktiga databasen. Inte världens mest stimulerande jobb, men man ser åtminstone resultat på en gång!

liljegren
0

God dag!

Jag sitter nu på båten på väg hem. Veckan har varit lärorik men jag har längtat hem till hästarna och livet där hemma i Sverige. Det är noga det där att inte kalla Åland för Sverige…

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag

Längesen man skrev i en god morgontråd nu. Tyvärr räcker inspirationen inte till för forumet längre (någon som vill ta över?)

Ridit en sväng på Snörpa idag, hon såg spöken bakom halmbalarna på åkrarna (för inte kan det väl vara rundbalarna i sig hon är rädd för :O)  Sötpållan liksom rycker till och det känns som att hon hoppar flera dm rakt upp och sen rakt ner igen, och så fnyser hon så sött Kyss

Nu kom jag precis hem från en som säljer sadlar, har 3 med mig som ska provas på pållan imorgon

Kjerulfia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 ett forum blir ju bara vad dess medlemmar gör det till. Ha inte dåligt samvete för att inspirationen tryter.

Bilden föreställer Helge och Gittan. Vem är vem?

Akerberg
0

#3 Oengagerad Sajtvärd gör inte saken bättre…

Jag tror det är Helge till vänster

Kjerulfia1
0

#4 Stämmer. Cool