Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 1280 ggr
boono
0

God morgon 13-09-2010

Hej hej!

Idag sken inte solen då man rullade upp gardinen, regn regn regn och regn… men det var som tur var inte kallt! (Y)

Idag är en låååång dag: skola, gymmet, körlektion, körteori… kommer hem vid 20.00 då jag ska klippa min lilla Sheila!

Ha en go dag!

Kram

Sassenach
0

Morgon!

Det regnar över Roslagen, skall snart "kasta ut" hästarna, det ser inte ut som om att det kommer sluta den närmsta timmen iaf. Annars kommer det nog vara en lugn första dag på min lediga vecka, skulle nog helst vilja gå i ide, men skall försöka hålla mig upprätt.

Ha en trevlig dag!

Akerberg
0

Goddag

Ska strax ta och äta lite och sen bege mig till pållan. Tänkte rida barbacka idag, avsaknad av vettig sadel börjar bli jobbigt! (Har en som är okej, men inte mer, vill inte ha den för ofta, så varvar lånesadlar som provas, min sadel och barbacka)

Nu börjar det klarna upp efter regnet i morse (i natt? jag vet inget, sov som en klubbad oxe efter heldag på kvalitet och treåstest igår =P)

Lisa-trollet
0

God dag. har vart i stan en sväng nu blir de lite mat och sen en sväng ut till hästarna, får se hur många ridturer de blir. Fick ett mess av en kompis om att hon lagt ut film på våran mara som hon har, fin liten ponny. Kollar här

[AlphLauren]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lisa: Ser ju toppen ut! Den är i alla fall framåt! Den kommer bli jättefin med mer rutin!

Här är min unghäst, vi har lite problem med det här att gå framåt, haha

Kjerulfia1
0

#4 Hi hi, det där påminner om Gittans första 1½ vecka på nya stället. "Tro inte att jag tänker gå någonstans själv! jag är fastvuxen i marken".

Nu är det inga problem att få in henne från kompisarna. Tjaffset nu rör det här med träns. Något helt onödigt enligt henne, och speciellt när det är hon,den där på två ben,som ska sätta på det. Vi får ju på det, men det tar sin lilla tid och det gäller att vara mer envis än henne… Ska bli skönt när hon bara accepterar det, men det gäller att kämpa igenom sig den här perioden.