Goddag 15/10
Fredag igen, hemskt var fort veckorna går! Vore bra om man hann med något vettigt också =P
Strax dags för stallet om inte chefen ringer igen och har mer jobb åt mig (fick vända på vägen hemåt förut)
Plockat äpplen åt pållarna, har inte jättemycket på träden i år, men det räcker och blir över ändå! (förra året var något slags rekordår, MASSOR med äpplen, och FINA! i år är det färre o inte jättefina)
Jag var ute och red i morse, fick skrapa rutan på bilen innan jag åkte till stallet :)
Jag fick tillfälle att prova mina thermochaps som jag sydde igår, SÅ SKÖNA och gick SÅ BRA att rida i!
Pålle var på väldigt bra humör och klev fram överallt!
Tillbaka i stallet tog jag in lillponnyn också och checkade av honom. Hans öron är helt knottriga av… ja juste. VAD??
Typ regnskåller eller nåt? jodopaxade öronen på honom och ska vänta och se. Åker bort nu i helgen upp till hälsingland med pappa och vårat hus där uppe! Ska bli skönt att komma bort lite. Årer igen nästa vecka senast tisdag ;)

God dag!
Plugg plugg plugg, så omotiverad.. suck.. Ska hem idag, har saknat pållarna, så det blir skönt.
Helgen består av plugg, har massor att göra :( Kan inte jag bara få bli färdig någon gång?
#2 Vad är det du pluggar?! 

Jag håller just nu på med att samla ihop information till en redovisning jag ska ha för personalen på äldreboendet där jag har praktik "vikten av att föra journal" vilket de inte lär uppskatta då det slarvas en del med det där och de verkar inte själva tycka att det är ett problem.. Dock kan man ju inte utvärdera resultatet av en behandlign om ingen dokumenterar förbättring/försämring…
Jag läser till sjuksköterska :)

kan ju tillägga att det blir en förbannad massa etik och pedagogik också.. Måste ju ha vetenskaplig grund för det jag säger med.. ;)
oj oj det låter spännande… not 
Fast resultat blir ju spännande i alla fall om där finns saker som måste komma fram i dagsljus.
Min utvärdering av mitt år på Wången var nog allt annat än rolig läsning för VD och personal 

Grejen är den att när min handledare lite fint påpekade det för delar av övriga personalen första dagen jag var där fick hon en ordentlig utskällning..
Känns så lagom kul, men uppgiften är att prata om något som måste förbättras, och.. ja.. det ÄR ju ett stort problem..

Go kväll!
Hade datorproblem igår så inget internet då
.
Idag har jag jobbat, varit på urnsättning, varit på IKEA, MediaMarkt och Ica samt fixat en till nyckel till huset.
Nu ska jag snart åka hemåt och fixa lite. Sen blir det nog något gott framför tvn och något avsnitt av Gilmore Girls.
Imorgon ska jag upp tidigt och fixa stallet innan vi åker till avelskonferensen. Hoppas på en givande helg!
~Jag tror på ödet~