God morgon 20101018
Solen skiner!
Jag har lyckats försova mig idag. Ingen fara skedd egentligen eftersom jag jobbar kväll. Men ett par timmar har försvunnit till sömn istället…
Jag ska gå ut och mocka stallet och fylla vattnet. Sen tänkte jag löshoppa lillemannen.
Sen hoppas jag hinna städa upp lite hemma innan jag börjar jobba.
~Jag tror på ödet~

#0 Du behövde säkert den sömnen!
Här är det mulet idag och jag har fortfarande ont i halsen.
Idag blir det stallet direkt efter jobbet. Eftersom vi var borta i helgen och Gittan har haft hästvakt så vill man ju ut bums
.
Nu är det lunchdags…

Goddag
#0 Det behövdes säkert sovas!
Tanken idag var att jag skulle jobba klart på ett ställe för att slippa det sen, men icke, ingen belysning i badrummet, och en långsam elektriker, så det får jag ta imorgon. Hade igentligen andra saker på planeringen imorgon, så det får jag skjuta upp istället. Dummit!
Strax på väg till Snörpatanten och rida ut en sväng. I fredags red vi dressyr på banan för första gången på hur länge som helst. Gick faktisk riktigt riktigt bra!
Glöm inte att tävlinge om Globen-biljetterna drar igång idag!

Goddag
Har städat här hemma idag, så nu blir de mat och sen ut till hästarna.

God dag!
Idag har jag vart på praktiken och *tadaaaa* skaffat internet (äntligen)
Hade en minst sagt udda dag idag.. Men ack så rolig. Min handledare och jag hhar lika mycket barnasinne kvar, det är skönt att ha någon att skoja med..

#4 Vad hittade ni på då?

Vi körde race med sängar nere i källarkorridoren (A)
#6 låg det patienter i sängrna? 

När jag jobbade natt förut som maskinoperatör hade vill sånna man kör pallar med, vad kallas de? Sånna med "gafflar". Som en manuell utan motor truck… Någon som fattar vad jag menar eller?
Sånna körde vi rejs med. Då stod man på dom och hade dom som sparkcykel, det blev typ bak och fram och fullkomligt livsfarligt!

#7 Nej, vi körde varandra (A) stackars patienter annars..
#8 hahaha jag kan tänka mig det!! 

Lite ska väl patienterna tåla =D
;)

Haha håller med Lina 
~Jag tror på ödet~