God morgon 19/10-2010
Urk, vaknade kvart i fem och var pigg, somnade om eftersom jag inte behövde gå upp och nu är jag helt slut igen.. Jag gillar inte det här med mornar..
Ska ha halvtidsbedömning idag, lockar inte allt för mkt det heller.. Men det ska bli skönt att ha det ur världen..
De pratade om att det skulle bli sol idag, men vi får se..
Hälsningar från Åland!

Hmm, jag som tänkt prenumerera på morgontrådarna nu ju när jag fått upp farten
.
Är redan hemma och vaken, jobbar ju kväll den här veckan, men gick vid nio igår för att orka med allt som ska göras idag.
Så nu ska jag gå ut och göra iordning stallet. Finns tid över ska jag göra något med köttfärsen som står i kylen borta hos mig. Sen är det dags för floating och massage!!! Ska bli underbart. Jag längtar. Hela ryggen och nacken är stel.
Här lär ingen sol kika fram än på ett tag i alla fall, men regnar gör det…
Ha en fin dag allesammans!
~Jag tror på ödet~
godmorgon
Long time no see
Kände att det var dax att komma tillbax här.
allt väl på vår front, Ambo ska starta nu snart efter sin sega senskada. Står på kö tillbax till Lovö efter en avstickare ut till Ekerö. Gräv ner ekerö. Hehe, för långt ut och för dåligt för oss. Ibland fattar man fel beslut.
Ambo har skimlat av nu den här säsongen alldeles jättemkt vi saknar apelkastningen o de svarta benen..lite kvar iaf
bild från i somras i Bro
Godmorgon!! Vaknar alltid så jag hinner kolla på Vakna med the Voice, enligt mig ett av de bästa programmen!
Vad händer idag? Jag ska söka praktikplats och jag skulle ju helst vilja vara på ett brodyrställe där man broderar hästgrejer och ryttarkläder… Men vart 17 hittar man sånt i Norrtälje, det finns ju inte…
Sjöhagen har öppnat butik i Täby så det ska vara att pendla dit då men jag vet inte hur sugen jag är på pendla om jag inte måste…

Go morgon här e de mulet.
Idag blir de massage o flaoting på förmiddagen och sen ska ja storhandla. Sen ska jag och en tjej ut till hästarna och rida lite, får se om de blir skogen bara eller lite träning också.

# 2 Vilken härlig bild, bakgrunden är underbar!
~Jag tror på ödet~

Goddag
Äckligt väder här, blåser o regnar o har sig =(
Har faktiskt köpt den första julklappen idag! Sprang på en perfekt sak när jag var ute o letade födelsedagspresent till mamma, vilket jag också hittade. Så jag är nöjd med den shoppingrundan!
Lagat lite mat och ätit och om en stund ska jag iväg och jobba igen. Gillar inte riktigt dethär med att jobba morgon och kväll o vara ledig på mitten… hela dagen blir liksom förstörd =(

#3 Vart i täby? :P
adress står nog på hemsidan :)

Om någon är intresserad så gick ialla fall min halvtidsbedömning bra :) *skryter lite* dock vet jag inte vart den lovade solen har tagit vägen, för här har det regnat HELA dagen..